2008-03-16, 19:42
Medlem
pastoratets avatar
Skoj att City vann måste jag säga, även om de hade domaren med sig. Ännu roligare sedan att Elano spelar lite istället för att gå runt och grina samt att få se Caicedo lite mer involverad. Märktes att både Everton och Tottenham hade lirat med förlängning i veckan vilket dessutom har gett Fulham en livlina och bidragit till spänningen i botten. Beträffande Wigan - Bolton så var domarinsatsen usel vilket drabbade båda sidor, Wigan får väl ses som förtjänta av segern och Bolton kan fortfarande inte göra mål om så bollfan ligger på linjen.
Citera
2008-03-16, 21:30
Bannlyst
Det är ganska självklart att United kommer vinna ligan. Varit det hela säsongen också.
Citera
2008-03-16, 21:32
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Det är ganska självklart att United kommer vinna ligan. Varit det hela säsongen också.

Jag ska länka till detta inlägg när det visar sig att Manure inte vann!
Citera
2008-03-16, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cobber Kain
Jag ska länka till detta inlägg när det visar sig att Manure inte vann!

Do it.
Citera
2008-03-16, 22:23
Medlem
Citat:

Förstår inte hur du kan ha varit så säker på det, efter Man City matchen skrev du att Arsenal var favoriter, sen har Arsenal varit etta under typ 80-90% av säsongen så hur fan förklarar du att det var självklart att United ska vinna? Just nu ligger dem på samma poäng som Arsenal, visserligen en match mindre spelad.
Citera
2008-03-16, 22:34
Medlem
hazard simpsons avatar
Ger mig fan på att Chelsea står där som etta till slut. Dom har smygit med hela tiden och på onsdag vinner dom mot mitt kära Tottenham.

Man U kommer tvåa
Citera
2008-03-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Ger mig fan på att Chelsea står där som etta till slut. Dom har smygit med hela tiden och på onsdag vinner dom mot mitt kära Tottenham.

Man U kommer tvåa

Skulle inte förvåna mig, skulle dock Arsenal slå Chelsea och Liverpool ta poäng mot United tror jag många ser Arsenal som vinnare igen. Sen blir såklart CL väldigt avgörande också, Arsenal har egentligen för svårt schema för sin trupp.

Tror dock att Arsenal tjänar på att inte leda tabellen, bättre att ligga nån poäng bakom United nu i 4-5 omgångar.
Citera
2008-03-16, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Förstår inte hur du kan ha varit så säker på det, efter Man City matchen skrev du att Arsenal var favoriter, sen har Arsenal varit etta under typ 80-90% av säsongen så hur fan förklarar du att det var självklart att United ska vinna? Just nu ligger dem på samma poäng som Arsenal, visserligen en match mindre spelad.

En känsla som alla som kan något om fotboll haft, dvs jag, Leif Pekkari och alla sportjounalister.
Citera
2008-03-16, 22:46
Medlem
Citat:
En känsla som alla som kan något om fotboll haft, dvs jag, Leif Pekkari och alla sportjounalister.

Jaså, om det nu är en känsla du och Leif har haft tycker jag knappast du kan säga att det har varit självklart hela säsongen.
Citera
2008-03-17, 00:22
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson

Man U kommer tvåa
Att Chelsea skulle vinna vore bara så typiskt.
Citera
2008-03-17, 08:45
Medlem
Jimmypops avatar
Tror att man united slutar som etta, arsenal pallar inte med att kriga hela vägen och chelsea slutar som två, bara någon poäng efter united.

Tycker att det känns mest troligt i dagsläget.
Citera
2008-03-17, 13:36
Medlem
De Larges avatar
Tråkig förlust för Everton igår mot Fulham, men vad kan man vänta sig när Johnson fick utgå i 13e min och ingen ny anfallare fanns på bänken?

Yakubu lyckades inte själv och Everton missade 3 viktiga poäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in