2012-09-28, 23:29
Medlem
qvirrs avatar
Jag förstå inte vad som är fel på mitt Fifa/PS3? Jag försöker ladda ner Fifa 13 som jag köpte på PS Store och som är drygt 9 GB stort, men det säger hela tiden att det inte finns tillräckligt stort lagringsutrymme, trots att jag har över 16 GB kvar? Vad är fel? Vet inte om det är fel på FIFA eller mitt PS3 så jag postade det här. Tacksam för snabba svar!
Citera
2012-09-29, 19:58
Medlem
Köpte precis ratchet and clank trilogy till ps3 och undrar om man kan köra 2 spelare i uppdragen? Har letat lite snabbt men har inte hittat det. Det står på fodralet att det ska gå att spela 1-2 spelare offline, men när jag går in på spelen så verkar bara en kunna köra. Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2012-09-29, 22:26
Medlem
KenJontes avatar
Hallå grabbar och tjejer ! Behöver lite så där hjälp akut ! Köpte mitt NHL 13 på PSN-Store då de är 11 mil till närmsta butik som säljer de och de blev billigare än att beställa eftersom frakten kosta.. Nu är de så att jag har demot innan MEN full veration vill fan inte funka och kan se på min internetbank att pengar dragits.

När ja går till store så står de "Nerladdat och installerat" men de hamnar inte där de skall hamna när man köper spel via PSN-store som dom andra spelen jag köpt där. Skulle behöva hjälp har inte lust att bränna 600 kr till. Och jag har laddat ner de om och om igen men de vill verkligen inte funka !

ps, psn-support kan ju dra åt helvete då dom inte hjälper en..
Citera
2012-10-06, 21:23
Medlem
Kristaallens avatar
Jag vet inte om detta problemet redan har tagits upp.

Jag försöker avinstallera Red alert 2 ifrån min dator , jag har försökt via kontrollpanelen , programmet som tvingar igång avinstallation.

Jag har tagit bort allt som har med Red alert 2 och Yuris revenge att göra och när jag ska installera om spelet igen ( avinstallerade på grund av dålig patch ) så säger datorn att spelet redan finns.

Detta verkar vara ett problem som många har dock har jag inte hittat någon lösning , spelet buggar även för jag använt en dålig serial så min bas exploderar ca 20 sekunder in i varje game.
Citera
2012-10-12, 13:05
Medlem
devafandas avatar
Jag har precis köpt Dishonored och tänkte spela lite men när jag försöker installera skiten så står det att det inte går för att det inte har släppts än. Jag har skivan framför mig, hur kan det då inte ha släppts? Vad är problemet?
Citera
2012-10-12, 18:54
Medlem
Jag har köpt FIFA 13 till PC men varje gång jag startar det slutar det svara. Jag har testat reinstalla det men det blev samma sak igen. Min data är jag 100% säker på att den klarar av det. Kan t.ex. recorda Call Of Duty i 60fps hela tiden. Några ide'er?
Citera
2012-10-13, 18:56
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristaallen
...
Raderat alla filer som kan ligga kvar på hårddisken efter spelet? sen kan du rensa registret också men är avancerat och gör du fel så kan du sabba win
Citera
2012-10-13, 20:52
Medlem
Kristaallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Raderat alla filer som kan ligga kvar på hårddisken efter spelet? sen kan du rensa registret också men är avancerat och gör du fel så kan du sabba win

Yes jag har sökt i datorn efter allt som har med Red Alert 2 och göra , har även nu installerat om spelet med en äkta serial som jag fick när jag köpte spelet , nu funkar spelet dock så när jag startar en bana så tar det ca 20 sekunder sen exploderar hela min bas och jag förlorar.
Citera
2012-10-25, 00:54
Medlem
xenosans avatar
När jag ska starta Football Manager i Steam så kommer "preparing to launch..." upp och sedan försvinner den rutan illa kvickt och ingenting mer händer. Jag har googlat problemet och tidigare har det fungerat att "verify integrity of game cache..." men nu när jag gör det kvarstår problemet trots allt.

Har någon en alternativ lösning på mitt problem? Jag är Mac-användare om det spelar någon roll.
Citera
2012-10-28, 02:41
Medlem
gummibootens avatar
Tänkte prova "Farming simulator 2013". Nerladdat på tankafetast. Installerat utan problem, men när jag startar det så är det "inzoomat". Har försökt att ändra upplösning inne i spelet och i win 7. Men icke, har någon något förslag?
Citera
2012-10-28, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pullman
amiga spel på pc laptop

Har försökt att hitta svaret om det finns nått sätt att kunna lira amiga 500 spel på en laptop som ej har någon floppy... är det någon som vet ifall det går och isf hur gör man ?

har bara hittat emulatorer som kräver att man har en floppy för att det sak funka nämligen.
tyvärr kräver alla emulatorer floppy... köp orginalkonsollen?

/ safar yacoub
Citera
2012-10-28, 04:33
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yacoub
tyvärr kräver alla emulatorer floppy... köp orginalkonsollen?
Nej A500 spel kräver ingen floppy, det går att emulera hårddisk i bl.a winuae, annars går det emulera floppy också så någon hårdvarufloppy behövs inte för nedladdade spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in