Citat:
Ursprungligen postat av bredtand
Tja nu har jag stött på ett problem med steam.
Jo det är så att när jag väljer högsta grafik så blir det bara svart och jag kan inte klicka någonstans.
Då får jag tabba ner och stänga av cs bara. Grafiken jag ska ha på är näst högsta då blev det inga problem.
Sen en annan grej jag har fått problem med och så sen jag köpte ny skärm är att när jag väljer lägre grafik så späder den inte ut sej över hela skärmen utan det blir bara en bit av skärmen. Ju lägre grafik jag väljer, så blir det mindre och mindre bild. Varför späder den inte ut sej över hela skärmen som den gjorde på min gamla tft skärm?
Grafik kort: NVIDIA GeForce 8400 GS
Jag bjuder på stavfel.
Är du säker på att du inte drar ner upplösningen istället för grafiken? :P
För övrigt så resulterar en minskning i upplösningen i att grafikkortet inte blir lika belastat. Så kanske är det så att om du använder förutbestämda inställningar så drar spelet ner på upplösningen med, för att det skulle ge samma effekt som en minskning i tex modellkvalitén.
Om så är fallet måste du nog gå in på avancerade inställningar och säga åt den att bara minska allt relaterat med grafiken, och ha kvar upplösningen så att den stämmer överens med skärmen.