2007-05-19, 02:41
Medlem
FlashyBackys avatar
Jag har märkt att några inlägg försvunnit från Flashback, tex ett inlägg TellusG skrev i denna tråd: http://flashback.info/showthread.php?t=485241&page=12

Ska detta förekomma? Att inlägg bara försvinner? Jag såg något liknande har jag för mig för några dagar sen också.

Är det moderatorerna som censurerar för att dom tycker det är roligt, eller vad handlar det om? Det var inte något inlägg som bröt mot reglerna.
2007-05-19, 02:45
Medlem
Fittfittas avatar
Det var antagligen ett inlägg som var Off topic skulle jag tro.
2007-05-19, 02:53
Medlem
Squalos avatar
Moderatorerna kan plocka bort inlägg.

Oftast är inläggen som tas bort sådana som bryter mot reglerna eller inte hör till ämnet, men ibland tas inlägg bort bara för att moderatorn inte tycker om det som står eller inte tycker om användaren. Så får dom såklart inte göra. Men det är det inte mycket man kan göra något åt, om man inte vill vara en bitch.
2007-05-19, 02:55
Medlem
tjaboooos avatar
kör man rip till firefox kan inlägg försvinna också.

ps,
0.6. Frågor om låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM
Frågor om eventuella låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM. Detta för att hålla en så hög nivå som möjligt på forumet. Skulle PM-dialogen inte fungera med belåtenhet, så är du dock välkommen att diskutera frågan vidare i avdelningen "Flashback".
Inlägg som postas på forumet ska vara av intresse även för andra användare.

FlashyBacky, du verkar också ha missat en rätt VIKTIG detalj i ditt spridande av dynga.
Annonyman kan inte radera inlägg i den tråden du länkar till då h*n saknar moderator-rättigheter där så gör om gör rätt, skicka pm till antingen Ad Astra eller Pojken med guldbyxorna.
2007-05-19, 03:17
Medlem
FlashyBackys avatar
Ok, det är bara att acceptera, tack för svaren.
2007-05-19, 03:21
Moderator
tobess avatar
Och tjaboooo har helt rätt. Detta ska i första hand tas upp med de berörda moderatorerna via PM.

*klick*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in