2013-09-24, 20:29
Medlem
bäst vi livar upp den igen då... finns lite i ulleråker tunnlarna, mellan valsätra och ulleråker, bake, diego iya, har målat där... även några som kallar sig RSK (crew?) tror jag.. några nya? står RSK och sen self/ten
Citera
2013-09-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mopedforlife
bäst vi livar upp den igen då... finns lite i ulleråker tunnlarna, mellan valsätra och ulleråker, bake, diego iya, har målat där... även några som kallar sig RSK (crew?) tror jag.. några nya? står RSK och sen self/ten

Ingen vidare kvallité på deras grejer. Däremot har det dykt upp en hel del Shock,Rider i Ulleråkerstrakterna och "Bajsbron" som är klart sevärda.
Även nya rollade pieces under Börjetull.
Citera
2013-09-26, 00:46
Medlem
Ahlstromers avatar
Tycker det är så jävla fett och kanske lite mysko att man ser Shock från Dope Style Kings lite varstans i Uppsala. Fan är grejen liksom, haha. Han är väl knappast svensk? Riktig stilkung hur som helst.
Citera
2013-09-27, 10:30
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlstromer
Tycker det är så jävla fett och kanske lite mysko att man ser Shock från Dope Style Kings lite varstans i Uppsala. Fan är grejen liksom, haha. Han är väl knappast svensk? Riktig stilkung hur som helst.
Han är från Uppsala!
Citera
2013-09-27, 14:46
Medlem
Ahlstromers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
Han är från Uppsala!

Åfan, då har man lärt sig något nytt idag också, haha. Sticker ju ut en hel del från de vanliga OSK/AHH-grejerna man ser i staden rent stilmässigt. Sett en del från han i diverse 1up videor från Bangkok om jag inte missminner mig. Jag gillar Shock!
Citera
2013-09-29, 17:35
Medlem
mm, jag gillar han också, men hur är det med nykomlingar? är dem "välkomna" elr blir man hatad? förstår om man att man kan bli det om man går över nån elr målar på olägliga platser... undrar bara vad man anser om dem som är ny börjare..
Citera
2013-09-29, 19:41
Medlem
muntiis avatar
måla inte över någon och måla inte på tåg
Citera
2013-09-30, 12:41
Medlem
Vrf inte på tåg? om man målar längs linjen och ser nått gammalt post tåg t.ex?
Citera
2013-09-30, 14:36
Medlem
SuperSnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mopedforlife
Vrf inte på tåg? om man målar längs linjen och ser nått gammalt post tåg t.ex?

måla var fan du vill, ingen kommer försöka stoppa dig förutom csg och möjligen någon vardagshjälte.

Men om du vill köra enligt "spelets regler" och inte skämma ut dig och göra klassiska toy mistag så se till och hålla dig borta från tågen, you suck until further notice.
Citera
2013-09-30, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSnabbt
måla var fan du vill, ingen kommer försöka stoppa dig förutom csg och möjligen någon vardagshjälte.

Men om du vill köra enligt "spelets regler" och inte skämma ut dig och göra klassiska toy mistag så se till och hålla dig borta från tågen, you suck until further notice.

Hitta några övernattande tåg i Uppsala så blir jag jävligt imponerad. Om du kör backjump vid stationen är det knappast någon som lackar ur.
Citera
2013-10-01, 07:53
Medlem
Okej, haha tack för tipsen! ja jag ska försöka hitta nått tåg... någon dag..
Citera
2013-10-06, 04:04
Medlem
Ahlstromers avatar
Sett mer Shock runt rälsen + en del DUG, de kör hårt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in