2009-08-16, 23:10
Medlem
dejvan220s avatar
Nån som vet vem som sprayat över Eriksberg skyltarna och skrivit dit Luthagen?
Citera
2009-08-16, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dejvan220
Nån som vet vem som sprayat över Eriksberg skyltarna och skrivit dit Luthagen?

Känns inte som det är något etablerat crew, eller? Lite i stil med de som sätter ut prickar över alla "u", dvs resultat "ü". T ex "Üppsala", "Sündsvall" etc. Där är det dock bara klisterlappar.

Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
Haha jag skulle inte vilja försöka hålla kvar vissa av graffarna i uppsala. Finns några man helst inte vill hamna i trubbel med. Men ta gärna ett kort på lappen

Lappen borta idag. Kanske dyker upp igen. Skall hålla utkik. Jag har hört att några graffare skall vara hårda men undrar om det inte är mest snack. De jag träffat är inte mycket att bry sig om med det kanske finns några hårdare killar!?
Citera
2009-08-16, 23:44
Medlem
LeifLoketx40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfitta

Lappen borta idag. Kanske dyker upp igen. Skall hålla utkik. Jag har hört att några graffare skall vara hårda men undrar om det inte är mest snack. De jag träffat är inte mycket att bry sig om med det kanske finns några hårdare killar!?

Vilken människa som helst som blir attackerad försvarar sig väll?
Citera
2009-08-17, 00:06
Medlem
dejvan220s avatar
Citat:
Känns inte som det är något etablerat crew, eller? Lite i stil med de som sätter ut prickar över alla "u", dvs resultat "ü". T ex "Üppsala", "Sündsvall" etc. Där är det dock bara klisterlappar.
Absolut inget crew :P Bara nån snorunge säkert. Men har försökt få reda på vem det var överallt och tänkte testa här

Citat:
Känner många som inte ger sig utan våld. Och sen om du väl lyckas hålla kvar killen och få honom tagen. Går du inte säker om kvällarna sen.. Ni får tycka att jag överdriver men vet garanterat 1 som är så finns säkert fler.
Citera
2009-08-17, 01:31
Medlem
Citat:
Känns inte som det är något etablerat crew, eller? Lite i stil med de som sätter ut prickar över alla "u", dvs resultat "ü". T ex "Üppsala", "Sündsvall" etc. Där är det dock bara Jag vet vilka det är, finns massa "wannabes" i luthagen. Luthagens gatu barn blablabla , inget att bry sig om. Bara gäng tönar, alla städer har nog några sådana.

Jag vet vilka det är, finns massa "wannabes" i luthagen. Luthagens gatu barn blablabla , inget att bry sig om. Bara gäng tönar, alla städer har nog några sådana.

Okej, jo det finns en handfull "hårda" killar. Och då menar vi anabola gymkillar som är allmänt fucked up. Men men, finns vissa som man lätt skulle kunna hålla kvar
Citera
2009-08-17, 19:08
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dejvan220
Absolut inget crew :P Bara nån snorunge säkert. Men har försökt få reda på vem det var överallt och tänkte testa här

Känner många som inte ger sig utan våld. Och sen om du väl lyckas hålla kvar killen och få honom tagen. Går du inte säker om kvällarna sen.. Ni får tycka att jag överdriver men vet garanterat 1 som är så finns säkert fler.

Haha, en medelålders man fick flera tänder utslagna med knogjärn när han försökte hålla fast en graffare och ringa polisen, och det hände i uppsala för ett par år sen..

Samma kille målar fortfarande i Uppsala, fast med annan tag nu,,
Citera
2009-08-17, 20:30
Medlem
Så jävla rätt, klara sig killen. Jävla vardagshjälte
Citera
2009-08-17, 20:34
Medlem
NoDreads avatar
Alla vet väl att graffare är köttätande monster?!
Citera
2009-08-18, 00:01
Medlem
de mest aktiva i Uppsala är ju typ 1&2, SRC, 7kr, Super, 53... säkert flera men det där var dem jag kom på just nu på rak arm.
Citera
2009-08-18, 13:11
Medlem
SRC är inte specielt aktiva längre, och 7kr har man ju typ aldrig sett något av. Bland dom mins aktiva
Citera
2009-08-18, 15:40
Medlem
NoDreads avatar
De jag lägger märke till nu för tiden ZONE AHH, 53, BRS, WEM VLC,
sen har jag även börjat se mer och mer av BTB/ B2B...
Citera
2009-08-18, 23:23
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
De jag lägger märke till nu för tiden ZONE AHH, 53, BRS, WEM VLC,
sen har jag även börjat se mer och mer av BTB/ B2B...

B2B/ BTB är ju typ WCN och BRS om jag inte misstar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in