2010-11-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knasis.one
Har för mig att jag sett någon ful face tag någonstans vart vet jag inte, ointressant också med tanke på att det såg ut som skit. Så med tanke på att det såg ut som det gjorde så är det inte omöjligt att det kan vara den där rez snubben, för hans jäkla tags ser också förjävliga ut.

Tråkigt att du tycker det och det är inte en snubbe... Det är flera och en snubba 8)
Citera
2010-11-17, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iMxLnT
Jag är inte säker men tror Face är gamla ReZ Ska snacka med han o kolla.

Har sett en del i uppsala.

-xLnT

Får man fråga vem det är du pratar med för jag tror du har kommit helt åt helvete om du pratat med någon?
Citera
2010-11-17, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReZcrew
Får man fråga vem det är du pratar med för jag tror du har kommit helt åt helvete om du pratat med någon?
Hhaha sorry man varför jag trodde det är för en tag på toan på UGC har han spitta sönder o kört Face under såg ut som samma penna snackat med lite folk sen o vet a Face Inte e Rez Nu ber om ursäkt Rez.
Peace

-xLnT
Citera
2010-11-18, 23:11
Medlem
Citat:
Hhaha sorry man varför jag trodde det är för en tag på toan på UGC har han spitta sönder o kört Face under såg ut som samma penna snackat med lite folk sen o vet a Face Inte e Rez Nu ber om ursäkt Rez.
Peace

-xLnT

Coollugnt!
Jo vi har också märkt det...
Hehe, jag har ingen aning vilken penna som använd eftersom det inte är min rez-tag
Citera
2010-11-19, 12:09
Medlem
Konratos avatar
Citat:
Peace

-xLnT

är det på töntklubbar som UGC graffare träffas och gör upp nu för tiden ?
Citera
2010-11-20, 01:45
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrato
är det på töntklubbar som UGC graffare träffas och gör upp nu för tiden ?

Förhoppningsvis inte...Möjligtvis den sämre generationen målare
Citera
2010-11-22, 19:07
Medlem
Yodass avatar
Ska vara i uppsala några veckor så är ny i staden. dock tycks jag nästan bara se AHH tags och några 1&2(bara varit mitt i centrum).
Somsagt har jag inte varit här länge så ska bli roligt att kolla upp writers.

Direkt när jag kom märkte jag hur djäävla många poliser här finns(?!) speciellt civvare, om någon skulle kunna PMa lite lätt hur det ligger till skulle det uppskattas,

hala!
Citera
2010-11-22, 21:32
Medlem
Konratos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yodas
Ska vara i uppsala några veckor så är ny i staden. dock tycks jag nästan bara se AHH tags och några 1&2(bara varit mitt i centrum).

Direkt när jag kom märkte jag hur djäävla många poliser här finns(?!) speciellt civvare, om någon skulle kunna PMa lite lätt hur det ligger till skulle det uppskattas,

hala!

tjaba, polismässigt kan jag inte jämföra med något direkt då jag bott här hela livet men äre något specifikt du undrar så skicka ett pm
Citera
2010-11-23, 00:35
Medlem
Yodass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrato
tjaba, polismässigt kan jag inte jämföra med något direkt då jag bott här hela livet men äre något specifikt du undrar så skicka ett pm

okej, bara något jag reagera på. pm.
Citera
2010-11-24, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yodas

hala!

Bara dem som vågar måla i stan, och typ BRS. Resten sysselsätter sig med att måla under tunnlar och dyl.
Citera
2010-11-24, 12:29
Medlem
SuZp3cTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljfudge
Bara dem som vågar måla i stan, och typ BRS. Resten sysselsätter sig med att måla under tunnlar och dyl.

AHH lägger ju en del schyssta ibland! Däremot har jag aldrig sett 1&2 levererat nått fett, mest tags som min mamma lika gärna kan lägga.

Ang. snutproblemet är det bara att måla, rör dig mot Salabacke/Luthagen där det finns schyssta spots
Citera
2010-11-24, 16:56
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljfudge

53 ser man ju till här och där i stan fortfarande

Citat:
Ursprungligen postat av SuZp3cT
AHH lägger ju en del schyssta ibland! Däremot har jag aldrig sett 1&2 levererat nått fett, mest tags som min mamma lika gärna kan lägga.

Har sett en enda grej från 1&2 som inte varit en tag...och det var inte direkt ngt som imponerade.
Nu är de ju så jävla många, men verkar inte leverera annat än tags i överflöd.
Senast redigerad av Cognitive Dissident 2010-11-24 kl. 17:16. Anledning: stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in