2009-10-05, 21:30
Bannlyst
Jävligt synd om det skulle vara dem iaf
Citera
2009-10-06, 11:39
Medlem
Finns en ny STG piece bakom Stenhagen pizzerian. Och en liten STG vid sidan om den. Har dock inte pallat röra mig de 100 m omväg ännu för att kika. Vilka la den förresten? BOG eller?
Citera
2009-10-06, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RudeBoi
Finns en ny STG piece bakom Stenhagen pizzerian. Och en liten STG vid sidan om den. Har dock inte pallat röra mig de 100 m omväg ännu för att kika. Vilka la den förresten? BOG eller?

Ingen aning, någon som kan ladda up någon bild så man skulle kunna få se?
Lär ju vara signad
Citera
2009-10-07, 00:12
Medlem
Argones avatar
Citat:

STenhagenGangsters?
Citera
2009-10-08, 15:16
Medlem
Det var BOG.. både BARS och DYPES har signat den STG med en del FTP s lite runtom.

Citat:
Ursprungligen postat av Argone
STenhagenGangsters?

Ja.. det står nog för det.
Citera
2009-10-10, 21:50
Medlem
NoRezons avatar
Citat:
Det var BOG.. både BARS och DYPES har signat den STG med en del FTP s lite runtom.

Ja.. det står nog för det.

du har rätt.

btw, g-sunda rudeboys?

någon som vet om tunnlarna blir buffade direkt igen om man målar? har hört att kommunen ska få det sanerat inom 48 timmar eller något.
Citera
2009-10-10, 23:03
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoRezon
du har rätt.

btw, g-sunda rudeboys?

någon som vet om tunnlarna blir buffade direkt igen om man målar? har hört att kommunen ska få det sanerat inom 48 timmar eller något.

Mycket snack, men liten verkstad. ALDRIG att kommunen har råd eller tid att buffa varje gång det körs. Det är ofta en höstbuff, sen får dom flesta väggarna stå ganska orörda över vintern, sen så buffas det intensivt inför och under sommaren.
Citera
2009-10-11, 09:24
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgas
Mycket snack, men liten verkstad. ALDRIG att kommunen har råd eller tid att buffa varje gång det körs. Det är ofta en höstbuff, sen får dom flesta väggarna stå ganska orörda över vintern, sen så buffas det intensivt inför och under sommaren.

Summerar det ganska bra, känns som om dom försöker få bort de storas (typ 1&2 o co, wem, 53 etc. etc..) grejjer snabbare. Kanske är det bara illusion med tanke på att de kör mer så blir ju fler saker buffade men det känns som om de har högre prio iaf.
Citera
2009-10-11, 12:46
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Summerar det ganska bra, känns som om dom försöker få bort de storas (typ 1&2 o co, wem, 53 etc. etc..) grejjer snabbare. Kanske är det bara illusion med tanke på att de kör mer så blir ju fler saker buffade men det känns som om de har högre prio iaf.
Lugn nu, 53 är väl ändå inte dom "stora"? Och Jag tvivlar på att dom har någon prio, det beror väl snarast på vart tagsen/målningarna hamnar vissa sanerar sina fastigheter snabbt medans andra ibland skiter i det.
Citera
2009-10-11, 17:13
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasis.one
Lugn nu, 53 är väl ändå inte dom "stora"? Och Jag tvivlar på att dom har någon prio, det beror väl snarast på vart tagsen/målningarna hamnar vissa sanerar sina fastigheter snabbt medans andra ibland skiter i det.
Tror inte heller dom har någon prio. Vilka skulle i så fall sköta det? Det är ju dumt att tro att det finns någon som bestämmer vad som ska buffas. Det som stör försvinner helt enkelt.
Sen huruvida 53 är bland dom stora lämnar jag åt framtiden..
Citera
2009-10-12, 07:48
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasis.one

Har inte satt min fot i Uppsala på några månader nu så droppade bara crewsen som kom till skallen först.

Sant det där. @ Avgas, Kommunen? Men tror nog det är eftersom de målar mer så försvinner mer också, man (jag) blir lite lurad.
Citera
2009-10-12, 11:55
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Har inte satt min fot i Uppsala på några månader nu så droppade bara crewsen som kom till skallen först.

Sant det där. @ Avgas, Kommunen? Men tror nog det är eftersom de målar mer så försvinner mer också, man (jag) blir lite lurad.
Ahkey, då är jag med!

Självklart så blir det ju automatiskt så att de som kör mest få mest buffat. Behöver man inte vara hjärnkirurg för att lista ut. Men samtidigt så prioterar man inte olika målare.
Men när det gäller nazist propaganda eller dylikt kan det hända att sånt prioteras eller sånt som kan tolkas som väldigt stötande och hets mot folkgrupp.
Dock inte vanliga tags eller sånt som för en Svensson ser ut att vara vanligt "klotter"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in