2007-05-16, 15:17
Bannlyst
Vad är preferensen för att bli en sån? En del är jävligt otrevlig här!
2007-05-16, 15:21
Medlem
Squalos avatar
En moderator ska ta bort inlägg som strider mot reglerna, inlägg som är rent trams, och hålla ordning på forumdelen i största allmänhet.

Det krävs knappast att moderatorn är trevlig för att klara det jobbet.
2007-05-16, 15:27
Medlem
ischs avatar
Sök så skall du hitta lite trådar hur själva förfarandet är för att välja en ny mod. Att vara trevligt är faktiskt inte det viktigaste även om det oftast uppskattas av användarna. har du problem med en mod så tycker jag att du skall vara så pass rakryggad att du tar det direkt med den personen. Funkar inte det så tar det med admin, as simple as that.
2007-05-16, 16:38
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Sök så skall du hitta lite trådar hur själva förfarandet är för att välja en ny mod. Att vara trevligt är faktiskt inte det viktigaste även om det oftast uppskattas av användarna. har du problem med en mod så tycker jag att du skall vara så pass rakryggad att du tar det direkt med den personen. Funkar inte det så tar det med admin, as simple as that.
Hahaha... Ja, det funkar ju att ta det med Admin som inte svarar på Pm.

Bra idé
2007-05-16, 17:03
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Hahaha... Ja, det funkar ju att ta det med Admin som inte svarar på Pm.

Bra idé

Jasså? Jag har då aldrig haft några problem att få svar på mina, varken innan eller efter jag blev mod. Annars kan du alltid maila till rancor som också är administratör på forumet.
2007-05-16, 17:17
Medlem
LadyTieras avatar
För att vara och bli modd ska man vara en fin och duktig medborgare, tvätta sig bakom öronen, mumma pungen (om sådan finnes) samt betala en medlemsavgift till Intresseföreningen Moderatorena.

Tråd låst.

Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in