Jag skulle mest se om det låg i allmänintresset med en sån avdelning.
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Jag tycker att det låter ganska överdrivet, inte är det såpass många trådar så att det stör..
Hur skulle man få till det rent praktiskt då? Oavsett hur man skulle lägga upp det så skulle de flesta som får för sig att starta sådana trådar posta i fel forum.
Kanske en klistrad "rese-faq" i varje drog-underforum som förklarar hur det ligger till runt om i världen. Då gäller det bara att hitta kunniga människor som kan göra sådana trådar.
Det stör absolut inte, men jag tycker att det vore trevligt att samla dessa trådar på ett ställe. Jag tycker att trådarna borde ligga i reseforumet, då det snarare är rese- än drogrelaterat. Då kunde man bara göra en temporär klistrad uppmaning i drogforumen, att man ska posta desas trådar i reseforumet.
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Hej,
Anser inte att detta skulle vara nodvandigt. Finns forovrigt en STOR trad om detta som forr var klistrad, och nu hittar jag inte igen den trots att jag sokt som en dare! Heter nagot med droger utomlands ta fragor om det har eller liknanande. Forsok hitta den sa kan vi ju sammanfoga ev. med tulltraden och gora forstainlagget som en FAQ med kort info om landerna som redan star med i den traden.
Ma val
GaiN
Droger och läkemedel utomlands tror jag att den hette. Men inte fan hittar jag den heller.