2007-05-15, 06:48
Medlem
FlashyBackys avatar
Borde ni inte ta bort Chat tabben från navigeringsfältet då ni inte har en chatt?
Citera
2007-05-15, 11:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBacky
Borde ni inte ta bort Chat tabben från navigeringsfältet då ni inte har en chatt?

Jag håller med, antingen tar ni bort tabben eller länkar den till det inofficiella chatrummet på Quakenet

Det allra bästa vore förståss om ni fixade till chatten så slapp vi klaga på att chatten ligger nere
Citera
2007-05-15, 11:39
Medlem
micaeles avatar
Det har påpekats, tjatats och gnällts i http://www.flashback.org/showthread.php?t=461444 i evigheter, om både chatten i sig och tabben. Händer det något för det? Tyvärr icke...
Citera
2007-05-15, 15:43
Bannlyst
Var det mitt gnällande om att man kunde bruteforca via chatten eller att det fördes otillåtna drogdiskussioner där som fick den stängd?
Citera
2007-05-15, 15:49
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMaZz
Var det mitt gnällande om att man kan bruteforca via chatten eller att det fördes otillåtna drogdiskussioner där som fick den stängd?

Det var nog mer så att chatten funkade dåligt och att den ingick i de förbättringar som forumet genomgår. Tyvärr så har det tagit allt för lång tid men får hoppas att det kommer inom en snar framtid.
Citera
2007-05-15, 16:43
Medlem
Fattar inte varför man inte stänger chatten precis innan man ska bygga om den. Eller blev det problem när ni skulle få IRC på servern?
Citera
2007-05-15, 21:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMaZz
Var det mitt gnällande om att man kunde bruteforca via chatten eller att det fördes otillåtna drogdiskussioner där som fick den stängd?

Är det ditt fel att den är nere? Usch skäms på dig
Citera
2007-05-15, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är det ditt fel att den är nere? Usch skäms på dig
Nja, det trodde nästan det först, men så är inte fallet enligt kapten isch här ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in