2007-05-14, 22:39
Medlem
instalerade premier pro 2.0 som inte fungerade alls så måste avvinstalera det o instalera en annan version men efter att jag avinstalerade programet så ser jag att det ligger kvar o jag får inte instalera eller reparera med hjälp av den nya versionen.får då meddelande att en anna version av detta programet redan är instalerat o att jag måste avinstalera det först

Kan jag ta bort det på något annat sätt??
Citera
2007-05-14, 22:50
Medlem
Licorices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysk
instalerade premier pro 2.0 som inte fungerade alls så måste avvinstalera det o instalera en annan version men efter att jag avinstalerade programet så ser jag att det ligger kvar o jag får inte instalera eller reparera med hjälp av den nya versionen.får då meddelande att en anna version av detta programet redan är instalerat o att jag måste avinstalera det först

Kan jag ta bort det på något annat sätt??

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Uninstall
hoppa in där i registret (regedit) och leta reda på premier pro 2.0 och ta bort den nyckeln så borde du 'lura' windows att tro att den inte är installerad längre..
Kan även söka på premier pro 2.0 i hela registret och ta bort de värdena men borde räcka med att ta bort den under uninstall..
Citera
2007-05-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Licorice
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Uninstall
hoppa in där i registret (regedit) och leta reda på premier pro 2.0 och ta bort den nyckeln så borde du 'lura' windows att tro att den inte är installerad längre..
Kan även söka på premier pro 2.0 i hela registret och ta bort de värdena men borde räcka med att ta bort den under uninstall..

tog bory nycklarna samt alla underliggande nycklar smo hade med premier pro att göra men får fortfarande det dr jävla meddelandet. blir tokig!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in