2008-09-16, 15:39
Bannlyst
Ja priserna går ju att få till på forex.
& man kan max beställa 500 av en sort, sen får man välja andra stickers..
Jag fattar dock inte hur man ska beställa genom polska banker?
Citera
2008-09-16, 16:29
Medlem
Fas12s avatar
Har beställt från polen innan, och det är inte att rekomendera. Kvaliteten på stickersen är nåja, medelmåttig (rullar upp sig när dom har suttit en stund, bleks fort av sol och vatten). Ofta tar det upp till flera veckor/månader tills du har klibborna i handen (har beställt ungefär 3 gånger) och på ett visst antal klibbor finns missfärgningar. Att beställa från tex Tysklan där dock att rekommendera.
Citera
2008-09-16, 18:08
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fas12
Att beställa från tex Tysklan där dock att rekommendera.
Lust att dela med dig till en lirare i gemet?
Citera
2008-09-16, 18:43
Medlem
Istället för att köpa så snacka med folk som jobbar på lager dom brukar ha rullar med stickers, jag själv har en rulle med TUSEN stickers som farsan fixade från sitt jobb. Men kolla på siba. onoff, elgiganten eller något liknande så kanske du kanske få köpa en rulle.

Har här du/ni en bild på min rulle
http://img527.imageshack.us/my.php?image=stickerssp9.jpg
Citera
2008-09-16, 19:21
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gothenburggraff
Istället för att köpa så snacka med folk som jobbar på lager dom brukar ha rullar med stickers, jag själv har en rulle med TUSEN stickers som farsan fixade från sitt jobb. Men kolla på siba. onoff, elgiganten eller något liknande så kanske du kanske få köpa en rulle.

Nu är du liiiiiiiite bakom flötet käre gosse.. Dessa unga herrar som vill beställa från polen/tyskland vill beställa därifrån p.g.a att dom vill ha färdig tryckta klippor med sitt egna motiv och inte helt vita som du har på din söta rulle..

Förövrigt så verkar den där rullen bara vara vanliga pappers etiketter villket inte håller så bra efter lite regn, medans vinylplast håller för både regn vind och solljus(för det mesta iallafall)
Citera
2008-09-16, 19:28
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:

Om man har lite mer avancerade tryck så blir det jobbigt. Och sen blir det jobbigt att sitta och rita för hand på varje sticker.

De flesta som beställer stickers är ute efter mer än en vit-papperslapp med sin tag på. Som diverse 12-åriga kissluktande toys sätter upp här och där.
Citera
2008-09-16, 19:33
Bannlyst
http://translate.google.com/translate_t

Översätt den polska sidan till Svenska eller Engelska.
Citera
2008-09-16, 19:45
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elephunk
Jag fattar dock inte hur man ska beställa genom polska banker?
Aldrig överfört pengar till en utländsk bank men antagligen inte mycket svårare än att överföra pengar till vilken svensk bank som helst.
Citera
2008-09-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knasis.one
Nu är du liiiiiiiite bakom flötet käre gosse.. Dessa unga herrar som vill beställa från polen/tyskland vill beställa därifrån p.g.a att dom vill ha färdig tryckta klippor med sitt egna motiv och inte helt vita som du har på din söta rulle..

Förövrigt så verkar den där rullen bara vara vanliga pappers etiketter villket inte håller så bra efter lite regn, medans vinylplast håller för både regn vind och solljus(för det mesta iallafall)

Jo asså jag säger inte att det är något fel att beställa från polen elelr tyskalnd utan jag gav det som ett exempel. Men det är ju upp till var och en.

Dom stickers som jag har satt upp är fortfarande i ett väldigt go skikt. Någon här och där kanske har gått sönder av regnet eller något liknande men annars är det mycket bra.

Ah men lycka till med era stickers och jag hoppas på det bästa.
Citera
2008-09-16, 22:30
Medlem
Jipos avatar
Citat:
Dom stickers som jag har satt upp är fortfarande i ett väldigt go skikt. Någon här och där kanske har gått sönder av regnet eller något liknande men annars är det mycket bra.

Tänkte översätta ovanstående text till svenska:
Dem stickers jag satt upp är fortfarande i väldigt bra skick. Någon av dem har kanske gått sönder i regnet eller något liknande, men annars är dem mycket bra.
Citera
2008-09-17, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jipo
Dem stickers jag satt upp är fortfarande i väldigt bra skick. Någon av dem har kanske gått sönder i regnet eller något liknande, men annars är dem mycket bra.

hahaha å fy fan vad fle det blev när jag skrev den texten, det ber jag om ursäktför. Men jag är heller inte den bästa personen på att stava.

God natt!
Citera
2008-09-17, 00:17
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jipo

Tack för översättningen, den behövdes verkligen. Har du gått någon slags kurs för att kunna tyda det där språket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in