2000-07-02, 00:27
Medlem
Jag tycker alla nationalister här inne ska surfa in på www.ultimathule.se och beställa hem lite skivor. Som de flesta kanske vet så brändes deras studio ner av några dårar. Så surfa in på den adressen och köp för allt ni är värda, köp gärna deras hyllningsskiva, alla pengar från den skivan kommer att gå till uppbygnaden av den nya studion. Völund Smed är ett utav de bästa banden som funnits.
Citera
2000-07-02, 00:33
Medlem
Hjälp Ultima Thule

Markus:

Nu är det väl ändå lite rundgång eller? Skärp Dig!
Citera
2000-07-02, 02:13
Medlem
Hjälp Ultima Thule

Den svenska nationalsången kan jag lyssna på alldeles gratis!
Citera
2000-07-02, 03:44
Medlem
Hjälp Ultima Thule

Thule?? är inte dom miljonärer???
Citera
2000-07-02, 07:47
Medlem
Hjälp Ultima Thule

Det är meningslöst att beställa skivor som bara innehåller skräp.
Citera
2000-07-02, 10:55
Medlem
Hjälp Ultima Thule

Hate:

Nej, de är inte miljonärer.
Deras försäkring täcker bara en bråkdel av kostnaderna för att återuppbygga studion.

...hoppas vi får höra mycket mer musik från Thule.
Deras toner dör aldrig.
Citera
2000-07-02, 14:19
Medlem
Hjälp Ultima Thule

Instämmer pecis RAC, de behöver pengar för att kunna bygga upp en ny studio. Sen du, "Alltså" om deras skivor bara innehåller skräp tycker jag inte att du ska köpa dem. Jag skrev det där till nationalister som vill höra deras musik, och inte till tondöva idioter som dej. "Leo" om du bara är ute efter Nationalsången så ska inte du heller köpa deras skivor för de innehåller så mycket mer. Har ni överhuvud taget hört deras skivor? De säljer också skivor från andra bra band, och klaga inte på dem innan ni har hört dem. För har ni bara hört en enda låt så tycker jag att ni ska hålla käften stängd.
Citera
2000-07-02, 14:56
Medlem
Hjälp Ultima Thule

Marcus:
Jag håller med dig om att Völund Smed är ruskigt bra! Även Ultima Thule är ett mkt bra band och de personerna som brände ner deras studio borde piskas på allmän plats!
Att bränna ner studion är ett tecken på total avsaknad av vår grundlag, då de försöker tysta ner folk som inte delar deras åsikt!
Citera
2000-07-02, 21:51
Medlem
Hjälp Ultima Thule

völund smed????? Snälla säg mig vart jag kan få mig ett smak prov på dessa ljuva toner.
Citera
2000-07-03, 03:34
Medlem
Hjälp Ultima Thule

Hakis!

Jävla pucko-mongo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem