2007-05-16, 12:11
Medlem
moneysisters avatar
lite barnporr oxå. Läste på the sun / Uk

uttalnde från tidigare chef ang den misstänkta.Earlier Murat’s ex- boss gave an insight into his character.

(He told how the suspect astonished pals by leaping on kids’ bouncy CASTLES at parties.

Paul Titcombe said: “Instead of mingling, he’d go straight to the bouncy castle and jump around. He got a bit of a name for himself. It seemed like a fixation )

Om ni vill läsa länkar jag hela :

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2007220445,00.html

Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE

Efter som

"Polisen fattade misstankar mot Robert Murat efter att han visat stort intresse för utredningen"

Oj, då är nog vi alla här också misstänkta för inblandning i försvinnandet

Citera
2007-05-16, 20:00
Bannlyst
Liten reflektion till den senaste tidningsartikeln:

Shit alltså. Killar, det gäller att ni inte har barnasinnet i behåll!
Jag då! Jag brukar gunga ute i lekparken tillsammans med en vän under varma sommarnätter. Ibland hoppar jag på såna där studsmattor också. Är det också fel?

För vi har vårat gamla barnasinne kvar, säg har ni erat gamla barnasinne kvar?
Citera
2007-05-16, 20:28
Medlem
CashBlows avatar
Så om vi utgår från att flickan är död, hur dog hon?

Själv tror jag på hårdhänt kvävningssex, som spårat ut lite, med medelålders pytonluktande gubbe. Kanske efter ett antal pina coladas, Maddes favvodrink.
Citera
2007-05-16, 23:01
Medlem
moneysisters avatar
Det hettar till......

http://www.expressen.se/nyheter/1.683309

bara att vänta, hoppas dom skickar sina duktigaste it killar.
Citera
2007-05-17, 00:22
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murder
Inget barn förkänar sånt. Varför lär sig aldrig föräldrarna sig att aldrig låta ett barn ensam när man är utomlands..

Hade hon varit min dottar så hade jag fan brytit ihop pch inte kunnat lämna rumemt mer, utan att vet nåt om min dotter.
Allvarligt talat, stavar du så dåligt eller gör du dig till?
Citera
2007-05-17, 01:04
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murder
Inget barn förkänar sånt. Varför lär sig aldrig föräldrarna sig att aldrig låta ett barn ensam när man är utomlands..

Hade hon varit min dottar så hade jag fan brytit ihop pch inte kunnat lämna rumemt mer, utan att vet nåt om min dotter.

Tycker du inte att barn förtjänar att kidnappas och dödas utomlands?

Hur menar du då?
Citera
2007-05-17, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
....................Massa meningslöst vidrigt raljeri om en oskyldig flickas okända öde...................
Jag vill att du ska veta att jag har anmält detta inlägg till moderator.

Jag vill också att alla Flashbackare ska veta att EN av alla dessa moderatorer skickade ett PM till mig som löd:
Citat:
Det bryter inte mot någon regel.
Nuff said.
Citera
2007-05-17, 13:24
Medlem
CashBlows avatar
[quote=Firefly]Jag vill att du ska veta att jag har anmält detta inlägg till moderator.
QUOTE]

Då kanske du skulle läsa reglerna först, innan du tar upp onödig tid och engagemang hos moderatorer.

Men det är fint av dig att agera moralpolis mot oss som tydligen saknar detta. Det måste kännas bra för dig.

Nuff said.
Citera
2007-05-17, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Allvarligt talat, stavar du så dåligt eller gör du dig till?
Jag själv jila säääga so doligt.
Citera
2007-05-17, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Tycker du inte att barn förtjänar att kidnappas och dödas utomlands?

Hur menar du då?
Jag menar så som jag sa.. LOL.

Lär dig att förstå.
Citera
2007-05-18, 19:51
Medlem
styrlunds avatar
Varför vet jag allt om Madeleine McCanns??

Jag vill inte på något sätt översläta och föringa det som har hänt. Jag som förälder känner med hennes föräldrar.
Men frågan är vad är det som gör att Svensk media följer den här saken som hon bodde i Bromma? Det enda direkta jag kan komma på är hon ser ut som en svensk. Vi kan relera till hennes blåa ögonen och ljusa hår.
En annan sak som jag klurar lite på är vad som får fotbollsspelere att trängas i mediabruset för att böna för hennes återkomst. Är det så att hennes föräldrar har lite makt och inflytande bland just den gruppen av personer?
För det försvinner barn varje dag. Jag blir bara nyfiken vad som får media att välja just den här historian.
Citera
2007-05-18, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Jag vill inte på något sätt översläta och föringa det som har hänt. Jag som förälder känner med hennes föräldrar.
Men frågan är vad är det som gör att Svensk media följer den här saken som hon bodde i Bromma? Det enda direkta jag kan komma på är hon ser ut som en svensk. Vi kan relera till hennes blåa ögonen och ljusa hår.
En annan sak som jag klurar lite på är vad som får fotbollsspelere att trängas i mediabruset för att böna för hennes återkomst. Är det så att hennes föräldrar har lite makt och inflytande bland just den gruppen av personer?
För det försvinner barn varje dag. Jag blir bara nyfiken vad som får media att välja just den här historian.
Semesterorten Algarve är väl rätt poppis/känd för många kvällstidningsköpande Svenssons.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in