Citat:
Ursprungligen postat av Bo39
Varför skulle det läcka blod från ett lik som är ett par veckor gammalt och varför skulle barnet alls blöda av en överdos?
Jag reagerade också på detta. Å andra sidan så är det väl bara talesmän från parets sida som pratat om vilka frågor som ställdes under förhöret? Överdos kanske bara var en hypotes? Det kan ju tänkas att en annan var att de slagit henne så att hon föll illa och dog.
Jag hoppas verkligen att polisen kollat även de personer som hyrt bilen under de 25 dagar som gick mellan försvinnandet och att K&G fick den. Om inte är de ju helt inkompetenta.
Jag har hela tiden haft dåliga vibbar om detta fallet. Man vill lida med föräldrarna men jag tycker de betett sig väldigt konstigt hela tiden. Jag har väldigt svårt att tänka mig att jag skulle reagerat på samma sätt i samma läge. Men vi är ju olika.
Jag är väldigt splittrad. Om det visar sig att de är skyldiga har de inte bara dödat ett (sitt) barn utan även fört hela världen bakom ljuset. INGEN vill tro att en förälder kan göra något sådant. Trots att man vet att det händer alltför ofta.