Kanske du glömmer att dom inte bara hade 3-åriga Madeleine (då snart 4) utan även två spädbarn.... Jag skulle inte lämna något av mina barn och gå ut på restaurang och äta.... Men höjden av idioti är väl att lämna sina två spädbarn ensamma på ett hotellrum....
Du har uppenbarligen inga egna barn.. eller så är du en urusel förälder!!
Man kan inte ha koll på sin lilla varje minut... Men som mamma så finns man där varannan minut!!!! Det kan hända massor under den minuten du tittar bort.
Vill du som småbarnsförälder åka på semester och gå ut på restaurang och äta.. då lämnar du barnen hemma hos mormor/farmor.. de skall då inte åka med.
Det konstigaste är inte att dom har lämnat Madeleine, utan att dom har lämnat två små små bäbisar ensamma på ett hotellrum... Det gör man bara inte!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Hammerspace
Men allvarligt? Har du uppsikt över dina barn 24 timmar om dygnet? Har du dom inom synhåll varje given minut?
Barnen låg och sov på hotellrummet medan föräldrarana var ute och käkade middag. Dom tittade till barnen varje halvtimme. Jag tycker inte man kan begära mer av ett par småbarnsföräldrar på semster. Föräldrar är liksom inga övermänniskor, utan tvärtom ganska mänskliga. Det var ju liksom ingen som kunde räkna ut att någon skulle bryta sig in på hotellrummet och kidnappa ett av barnen. Hur sannolikt är det? Hur ofta händer det?
Visst, dom kunde ju ha frågat hotellet om att hyra in en barnvakt, men nu gjorde dom inte det. Och det är antagligen något dom kommer att få ångra resten av livet.