Citat:
Ursprungligen postat av
whyman
Tycker jag läst extremt mycket. Visst finns det massor som talar för föräldrarna men inte hittat något som inte går att förklara på ett annat sätt. Därför är jag inte övertygad om att dom är skyldiga. Skulle dom vara det så tror jag absolut inte att det är en konspiration med deras vänner, då gjorde dom det själva, möjligen med hjälp av 1 person.
Jag är inte heller övertygad om att de är skyldiga, utan nånstans 90/10 att det är dom eller någon av deras bekanta. Däremot är jag 100% säker på att flickan är avliden. Det finns inte en chans att hon hållits fången någonstans i sex års tid utan att det kommit in tips som gjort att hon hittats. Hon är en av världens mest eftersökta personer och belöningen är på 2,6 miljoner pund....
Vidare har som sagt PJ konstaterat att hon avled i lägenheten. Eftersom du inte hittat något du inte kan förklara så förklara gärna följande för mig:
Man flyger in de världsberömda engelska "snifferdogsen" Eddie och Keela tillsammans med deras Engelska hanterare Martin Grimes. Innan 3 maj 2007 har de ALDRIG ifrågasatts, tvärtom, de har hyllats som ofelbara. De hittar följande:
The dogs have searched all the apartments, the villa, the cars, the church, the sewer pipes near the church, the beach, fields, but the only traces the dogs found were in the apartments and the car of the McCanns, some clothes, and the soft toy.
Efter 3 maj 2007 menar Mccanns att hundarna inte är "reliable" på grund av EN omtvistad händelse. Alldeles oavsett så är risken att hundarna skulle markera fel
bara på Mccanns på alla ställen dom sökte någonstans 1 på 1 miljard eller mindre.
Här har du lite grann om hundarna:
http://themaddiecasefiles.com/topic126.html
Som jag sagt tidigare så tycker jag det vore jätteintressant om du eller någon annan kan förklara omständigheter som för mig är oförklarliga, så, varsegod.