Flashback bygger pepparkakshus!
2007-05-09, 13:25
Medlem
2biass avatar
Precis som rubriken lyder....har massa serier som jag vill bränna ut för att kunna se dem på min divx spelare...så jag letar efter ett program som gör att man kan bränna avi filer till en dvd skivia, inte konvertera filerna till dvd....
tack på förhand.
Citera
2007-05-09, 13:27
Medlem
jan-es avatar
Skulle gissa på... alla brännarprogram!

Nero t.ex.
Citera
2007-05-09, 13:38
Medlem
2biass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan-e
Skulle gissa på... alla brännarprogram!

Nero t.ex.

För att göra det in Nero måste man skapa en data-dvd... det funkar inte att spela upp på divx spelaren...
Citera
2007-05-09, 13:56
Medlem
Eh, what? Vad har du för konstig spelare då? Antingen har du blivit blåst, eller så vet du inte riktigt vad du pratar om. Vad för slags format på din DVD vill du ha egentligen?
Citera
2007-05-09, 14:04
Medlem
2biass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olpa
Eh, what? Vad har du för konstig spelare då? Antingen har du blivit blåst, eller så vet du inte riktigt vad du pratar om. Vad för slags format på din DVD vill du ha egentligen?

Jag spelar upp filmerna i en chippad xbox..Och jag testade för ett tagsen att bränn ut delar av en serie då skapade jag en data dvd i Nero, sen när jag skuller spela upp den var det bara en svart skräm...men ljudet funka... fel på brännan kanske???
Citera
2007-05-09, 14:13
Medlem
2biass avatar
Har löst problemet.. tack för alla svar..
Tråden kan tas bort/låsas
Citera
2007-05-09, 14:15
Medlem
tdlefnierreguss avatar
jag kan då bränna helt vanlig(data) till en dvd och se avi filmer om jag vill. Spelar ingen roll vad man använder för program.. du har väl bränt mp3:s på en dvd någon gång funkar lika!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in