2007-05-08, 18:29
Medlem
Citat:
- En blond svensk viking har svårt att hävda sig mot de hierarkier som styr i Vegas - där makten består av judiska businesssyndikat, amerikanska dollarmiljonärer och homosexuella artistbokare. Men jag ska dit. Förr eller senare, säger han till magasinet.

Det framgår inte riktigt vart han ska. Är det jude, dollarmiljonär eller bÖg han vill bli?
Citera
2007-05-08, 18:30
Medlem
Emp-snubbes avatar
Hur kommer det sig att svenskar alltid lider av "jag är större än ni andra" syndromet!? Kolla bara in det underbart vackra exemplet Magnus Hedman
Citera
2007-05-08, 18:41
Medlem
RallyHarrys avatar
"jag har länge varit nära att få min egen show i Vegas. Men i slutändan tycks det vara omöjligt - om man inte är homosexuell, jude eller amerikan".

Ja, det osar ju narcissist och psykopat på lång väg...
Citera
2007-05-08, 18:46
Medlem
Sälklubbarns avatar
Tycker han är en alldeles förträfflig representant för trollkarlsyrket - i all dess tackyhet.
Citera
2007-05-08, 19:23
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
Det framgår inte riktigt vart han ska. Är det jude, dollarmiljonär eller bÖg han vill bli?

alla tre kanske
Citera
2007-05-08, 19:26
Medlem
apanola IIs avatar
Enligt "källor" så är han bara världsberömd i Sverige och bara i Sverige. turnerar runt på diverse olika B-ställen och kör sin show. inget fel i det, han drar säkert in bra med pengar, men han tillhör inte den tunga eliten i branschen, snarare är han en habil hantverkare.
Men att han ska vara värlsberömd...nej så är det inte
Citera
2007-05-08, 19:55
Medlem
Clive-Hasses avatar
Det ligger förmodligen något i det han säger. Att han säger något som kan upplevas negativt mot bögar eller judar gör att det blir ramaskri som vanligt. Det han har sagt är väl ungefär lika kontroversiellt som att säga att Zigenare stjäl. De flesta har väl inga planer på att hyra ut sin sommarstuga till Romer om man säger så. Alltid finns det eldsjälar som skall upplysa och informera alla syndare med de vanliga världsförbättrarfloskler. Men taktiken med att kontra genom att sprida ut bögrykten om Labero är väl snarare ett utslag av ert eget önsketänkande antar jag........."min polare som är bög..." kom igen!!
Citera
2007-05-08, 20:33
Medlem
Bluffmakare - dryg - problem med vita grejer - osympatisk.

Återkommer.
Citera
2007-05-08, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
Hur kommer det sig att svenskar alltid lider av "jag är större än ni andra" syndromet!? Kolla bara in det underbart vackra exemplet Magnus Hedman

Sorry, det är tvärtom.
Det är undantagen som irriterar dig och jantelagen fick nytt vatten på kvarnen......
Citera
2007-05-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Tycker han är en alldeles förträfflig representant för trollkarlsyrket - i all dess tackyhet.

... och jag håller med dig!
Citera
2007-05-09, 00:51
Medlem
Lite känd kanske

Jag bor själv i Asien och även om jag kanske inte skulle säga att Labero är världskänd så har jag sett honom ett par gånger på tv här borta. (INTE SVT).

Han brukade också åka omkring i limo när han hade sin show i Göteborg för några år sedan, hade för mig att tidningarna skrev lite om det där att det skulle vara för "att ge showen stjärnglans."
Citera
2007-05-09, 01:13
Medlem
RaydeCacas avatar
Mitt ex var hemma i hans lägenhet i Sthlm för ca. 10 år sedan och hon har bekräftat ryktet att han gärna vill vara för mer. Enligt henne skulle hans jättelägenhet innehålla både en bimbofru samt minst 20 par boots.
Är det någon som vet vad grabben heter igentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in