2007-04-27, 19:36
Medlem
Tjena,

Jag mrkte av att mitt msn laggade, kollade upp processer och sg att under tiden som jag skrev ett meddelande s uppgick msnmsgr.exe till 99% CPU. Varken reboot eller restart fungerade och har aldrig haft ett liknande problem frut s undrar vad det kan vara. Under tiden som jag skriver detta hller jag p att kra diverse scans men det knns som att de inte hittar ngonting alls.

Ngon som har en id? Bortsett frn detta s knns det som att vriga processer r normala, s problemet verkar ligga enbart hos msnmsgr.exe.

Fr vrigt s tar MSN enbart upp 99% CPU nr jag hller p att skriva ngot, men inte annars.
Citera
2007-04-27, 19:46
Medlem
tapirs avatar
hade samma problem. avinstallerade och laddade ner installationsfilen p nytt, krde och har inte haft samma problem sedan dess.
Citera
2007-04-27, 20:03
Medlem
Problemet kvarstr fr mig trots ominstallation. Undrar vad det kan vara, ser inget annat som tar upp mycket kraft som skulle kunna pverka msn heller. Har absolut ingen lust att formatera d jag i stort sett inte har ngot stt att gra backups p. ^^ S om ngon har ytterligare ett frslag s mottages det grna!
Citera
2007-04-27, 20:11
Medlem
xobs avatar
konstigt... testat med en annan version av messenger?
Citera
2007-04-27, 21:10
Medlem
927s avatar
kolla att msnmsgr.exe verkligen r en msn fil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in