2007-04-27, 15:20
Medlem
eller så har han porr som han inte vågar stå för, typ shemales eller kiss och bajsporr
Citera
2007-04-28, 01:03
Bannlyst
Höger klicka på mappen -> Skicka till -> Komprimerad Mapp (Stavning) -> Öppna Mappen/.rar filen -> Arkiv -> Set Defult Password/Sett Lösenord

Ledsen för stavningen.... *hick*
Citera
2007-04-29, 17:00
Medlem
call3s avatar
jag håller med att truecrypt är ett lysande alternativ. skulle dock vilja ha en funktion som gör att om man sätter i "rätt" usb minne så skulle den automatiskt låsa upp.

Annars gör bara mappen dold och välj att inte visa dolda mappar om hon inte är allt för high tec (som att söka på *.jpg)
Citera
2007-05-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av call3
jag håller med att truecrypt är ett lysande alternativ. skulle dock vilja ha en funktion som gör att om man sätter i "rätt" usb minne så skulle den automatiskt låsa upp.

Annars gör bara mappen dold och välj att inte visa dolda mappar om hon inte är allt för high tec (som att söka på *.jpg)

Lägg in en bat fil som autoexec när du sätter in den, som skickar koden till truecrypt?
Citera
2007-05-15, 22:15
Medlem
WGEs avatar
Ingen som skulle kunna dunka upp en guide hur man gör för att sätta password på en hård disk med Truecrypt på svenska gärna ?

EDIT;
Har setat och pillat med truecrypt ett tag nu och blir fan inge klokare på de alls

HJÄLP MIG!!!!
Citera
2007-05-15, 22:34
Medlem
Dan-Banans avatar
Haha, jag brukar ha det som sport att se hur snabbt det går att hitta porren på polares datorer när de inte kikar eller när det är fest nånstans. Själv har jag ganska tur, jag kör all min porr i en mapp som har buggat sönder, det går inte att komma åt den via utforskaren/Den här datorn genom att klicka sig fram, utan man måste skriva in sökvägen. (Glöm att jag tänker laga mappen )
Citera
2007-05-15, 22:45
Medlem
Legalizelutfisks avatar
programet folderlock funkar utmärkt för mig...och då syns inte bilderna när man söker på *.jpg
Citera
2007-05-15, 22:46
Medlem
Mr Coffees avatar
Vem fan gömmer porr 2007? Jag brukar ladda hem porr till flickvännens laptop när jag är för slö för att dra igång min dator. Hon har inte klagat.
Citera
2007-05-15, 23:04
Medlem
Annars kanske hon blir ännu mer misstänksam när det står "Skriv in lösenord" på mappen "Hemligt"... Hahaha!
Citera
2007-05-15, 23:50
Medlem
Mandraks avatar
Packa ihop skiten bara. Döp filen till whipped.rar och lösenordsskydda den och lägg den i C:\WINDOWS eller något sånt. Sen kan du ju dölja filen.

Annars kan du köpa en extrern hårddisk och lägga den i ett bankfack.
Citera
2007-05-16, 00:05
Medlem
Dela med dig av din porr till henne ! trodde inte min flicka var så jävla glad över att jag hade det, men vissa sig att hon tyckte riktigt bra om det

Men nu finns det inte en film på datan :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in