Resultat: Vad tycker ni om omstruktureringen av humoravdelningen?
Jättebra!
9,52%
6 röster
Bra
11,11%
7 röster
Neutral
12,70%
8 röster
Dålig
31,75%
20 röster
Värdelös!
34,92%
22 röster
2007-05-09, 16:58
Medlem
Gråsparvs avatar
Sluta bolla med trådar mellan olika forum gör fler underforum istället.
Citera
2007-05-13, 19:30
Medlem
Hej!

Jag tillhör ju defenitivt inte en av dom som skriver här ofta. Medlem sedan länge men knappt skrivit något. Men jag kan inte låta bli att skriva ett par rader nu iaf.

Själv röstade jag på värdelöst då även jag anser att den hårda hållningen tar död på stämningen.

Klart att man ska kunna svara med en smiley eller dyligt på ett humoristiskt inlägg. Precis som hemma när någon drar ett skämt så skrattar man lite kanske säger: den va bra! Har man tur så drar någon annan ett nytt skämt som alla andra kan skratta åt.

Hade det varit samma situation här så skall ingen skratta och gör den det skall den förklara varför och endast det. I det läget tror jag inte det kommer upp så många nya spontana skämt...

Sen självklart så e det tråkigt med personangrepp och annan skit.
Till exempel alla påhopp i rasistiska- eller osmakliga skämt av typen "fy fan va äcklig du e! du måste va sjuk som tycker det e kul".

Mina 2 öre...
Citera
2007-06-18, 11:07
Medlem
slutagnälls avatar
Kan inte humor-forumet helt enkelt vara ett forum för humor? Allt som är humor platsar. Självklart får diskussioner om humor plats, men också allt som är kul och roligt.

Det blir förstås lite av en balansgång för modereringen: vad är bara trams och vad är faktiskt roligt?

Som det är nu känns det lite som ett rökrum där man inte får röka, bara diskutera rökning som fenomen...
Citera
2007-06-21, 20:25
Medlem
omgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutagnäll
Röstade på "värdelöst". Orsaken till detta är att humor-forumet på något sätt tappat hela sin karaktär, det är helt enkelt inte lika roligt längre. Anledningen till detta är i mångt och mycket att länkar inte längre får postas.

Så sant, så sant.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in