Nu var det ju inte snack om någon olaglig sekt utan att man just betalar myndigheter för mark och att folk håller sig undan. Kanske genom en stiftelse av något slag, jag vet inte.
Sverige är antagligen för litet, trots nationalparkerna.
Antagligen bara USA som går med ett vettigt klimat.
En ö är ju ingen bra idé då folk kan ta sig dit och/eller man lätt kan ta sig därifrån. Det ska ju inte vara ett fängelse, men nyfikna barn i byn ska ju hållas ifrån att vilja ta sig därifrån. Typ som i The Village.