2007-04-18, 09:34
Medlem
Norrloaders avatar
Hej !
Bara lite fundersam.
Efter (ngon) uppdatering fr ett bra tag sedan, s fr man en mkt irriterande frgestllning nr man drar/slpper bilder frn ett webbfnster:
"Do you want to move or copy files from this zone"

Skerhetsnivn stll till medel, och enda frndring jag gjort i avancerat r att jag vill se alla scriptfel samt. visa "fel i klartext" http-fel

Var #"&&%&% stller jag in det hr ?
Citera
2007-04-18, 14:46
Medlem
Licorices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrloader
Hej !
Bara lite fundersam.
Efter (ngon) uppdatering fr ett bra tag sedan, s fr man en mkt irriterande frgestllning nr man drar/slpper bilder frn ett webbfnster:
"Do you want to move or copy files from this zone"

Skerhetsnivn stll till medel, och enda frndring jag gjort i avancerat r att jag vill se alla scriptfel samt. visa "fel i klartext" http-fel

Var #"&&%&% stller jag in det hr ?

Det r en skerhets updatering som stllt till det du kan skapa en text fil och klistra in detta:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Internet Settings\Zones\4]
@=""
"180B"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Internet Settings\Zones\4]
@=""

Sen spara du sen som IEfix.reg eller vad du nu vill, bara det slutar p .reg.. Sen dubbel klickar du p den och tillter den att gra frndringarna och s ska du bli av med den strande frgan..
Citera
2007-04-18, 15:18
Medlem
Norrloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Licorice
Det r en skerhets updatering som stllt till det du kan skapa en text fil och klistra in detta:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Internet Settings\Zones\4]
@=""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Internet Settings\Zones\4]
@=""

Sen spara du sen som IEfix.reg eller vad du nu vill, bara det slutar p .reg.. Sen dubbel klickar du p den och tillter den att gra frndringarna och s ska du bli av med den strande frgan..

TNX. Har retat mig lnge...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in