2010-06-15, 15:32
Medlem
ogge7s avatar
http://data.fuskbugg.se/skalman01/----------mittskrivbord.jpg
ojdå
Citera
2010-06-15, 15:38
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogge7
ojdå

Vet inte varför men gillar den. Har du själv tagit fotot i bakgrunden eller hittat den på nätet?
Citera
2010-06-15, 16:23
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogge7
ojdå

Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Vet inte varför men gillar den. Har du själv tagit fotot i bakgrunden eller hittat den på nätet?

Håller med. Bakgrundsbilden var trevlig.

Här är mitt desktop, vill ha lite rss feeds på skrivbordet också men fortfarande inte fått det att funka och ingen verkar kunna/vilja hjälpa mig med det
Citera
2010-06-15, 17:35
Medlem
harrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
Är väldigt intresserad över vad du har för iconer samt hur du gått tillväga med docken. Vill i princip ha din dock

Ikonerna heter ecqlipse 2(är ikoner för i princip alla program i både svart och vitt), fick dem från deviantart genom interfacelift så har inte koll på länk tyvärr. Docken är på glass dock och automatisk är ikryssad, använder candybar.

Citat:
Ursprungligen postat av Zippi
Docken har nog "bara" fått en helsvart backgrund. Fixas lätt med Candybar.
Nej så enkelt är det inte då måste man ju ändra inställningar när man ändrar bakgrund!
Citera
2010-06-15, 17:39
Medlem
harrings avatar
Citat:
Håller med. Bakgrundsbilden var trevlig.

Här är mitt desktop, vill ha lite rss feeds på skrivbordet också men fortfarande inte fått det att funka och ingen verkar kunna/vilja hjälpa mig med det

Fråga i geektools tråden?

edit: kollade nya posts i den efter denna så missade att du redan skrivit där. Om du inte fått det att fungera än hade jag frågat csharper
Senast redigerad av harring 2010-06-15 kl. 17:42.
Citera
2010-06-15, 18:01
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harring
Ikonerna heter ecqlipse 2(är ikoner för i princip alla program i både svart och vitt), fick dem från deviantart genom interfacelift så har inte koll på länk tyvärr. Docken är på glass dock och automatisk är ikryssad, använder candybar.

Nej så enkelt är det inte då måste man ju ändra inställningar när man ändrar bakgrund!

Hittade dem på deviantart, men de är ju i ".ip" .. vad ska jag välja för något när jag importerar dem i candybar? Eller ska jag döpa om dem till något annat lämpligt?

Edit: Nvm, hittade en annan länk som var mac-anpassad
Citera
2010-06-15, 18:11
Medlem
harrings avatar
Citat:
Hittade dem på deviantart, men de är ju i ".ip" .. vad ska jag välja för något när jag importerar dem i candybar? Eller ska jag döpa om dem till något annat lämpligt?

Edit: Nvm, hittade en annan länk som var mac-anpassad

du kan inte importera alla till candybar om du har gratisversionen utan du får välja vilka i mappen och importera just dem du vill ha
Citera
2010-06-15, 18:17
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
du kan inte importera alla till candybar om du har gratisversionen utan du får välja vilka i mappen och importera just dem du vill ha

Upptäckte det Har suttit och letat runt i mappen efter de jag velat ha och dragit in, men eftersom jag är ganska nöjd med de iconer jag har förtillfället och inte kunde ecqlipse inte hade alla jag ville byta ut så bestämde jag mig för att behålla de jag har.
Citera
2010-06-15, 19:12
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:

Vad är det för dock du kör?
Citera
2010-06-15, 19:45
Medlem
harrings avatar
Citat:
Vad är det för dock du kör?

Kör Candybar med Glass Dock med "Automatically create all backrounds på", gillar den nått enormt
Citera
2010-06-15, 19:58
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Kör Candybar med Glass Dock med "Automatically create all backrounds på", gillar den nått enormt

Var hittar man Glass Dock och var ställer man in inställningarna du pratar om ... vill ha den doken så jävla snygg.
Citera
2010-06-15, 20:28
Medlem
harrings avatar
Citat:
Var hittar man Glass Dock och var ställer man in inställningarna du pratar om ... vill ha den doken så jävla snygg.

Glöm inte update nu när du fixat docken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in