Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-04-15, 11:33
Medlem
TechoNisses avatar
okej nu börjar de bli väldigt irriterande!
jag sitter inne på msn.. efter typ 5-7 minuter så loggas jag och det står återansluter.. och jag vill få stop på skiten. hur gör jag?.. ska jag skicka någon hijackthis logg?
Citera
2007-04-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
okej nu börjar de bli väldigt irriterande!
jag sitter inne på msn.. efter typ 5-7 minuter så loggas jag och det står återansluter.. och jag vill få stop på skiten. hur gör jag?.. ska jag skicka någon hijackthis logg?

Haha. Är du 56 och nyss skaffat en dator och msn?, ja det brukar bli så med msn mycket ofta, det är inget och oroa sig över. Sen fixar det av sig själv oftast. Du kanske borde ladda ner den nya verisionen? www.msn.se?
Citera
2007-04-15, 12:00
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lester
Haha. Är du 56 och nyss skaffat en dator och msn?, ja det brukar bli så med msn mycket ofta, det är inget och oroa sig över. Sen fixar det av sig själv oftast. Du kanske borde ladda ner den nya verisionen? www.msn.se?
jag har msn 8.0 live den nyaste vad jag vet?
Citera
2007-04-15, 12:04
Medlem
du har kollat så det inte är ditt internet som lägger av var 5e minut?
Citera
2007-04-15, 12:28
Medlem
_killahs avatar
Detta är inte datasäkerhet.
Citera
2007-04-15, 13:49
Medlem
RollerBoySEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Detta är inte datasäkerhet.

Helt rätt, flyttas till Datoranvändning.

/Mod
Citera
2007-04-15, 14:13
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gola
du har kollat så det inte är ditt internet som lägger av var 5e minut?
ja eftersom jag spelar online spel och surfar på internet.. men ändå loggas msn:/
Citera
2007-04-15, 19:05
Medlem
Ettan^s avatar
Lustigt, när jag öppnade denna tråd (och bara denna) fick jag upp en varning om en trojan med nod32 ^^ varje gång jag öppnar den också
Citera
2007-04-15, 19:25
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Lustigt, när jag öppnade denna tråd (och bara denna) fick jag upp en varning om en trojan med nod32 ^^ varje gång jag öppnar den också

Det beror på att lester har skrivit Rundll32 mouse,disable i sin signatur, vilket allas vårat nod32 reagerar på...
Citera
2007-04-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
ja eftersom jag spelar online spel och surfar på internet.. men ändå loggas msn:/

man blir ju lite konfunderad då du konsekvent skriver att msn "loggas".. är det ett uttryck du ofta använder? eller har du bara lyckats skriva fel 4 ggr i rad?
Citera
2007-04-15, 23:44
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Det beror på att lester har skrivit Rundll32 mouse,disable i sin signatur, vilket allas vårat nod32 reagerar på...

Aha, nice
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in