2007-04-12, 22:09
Medlem
Muskedunders avatar
Men, men, men. Sluta driv med trådskaparen.

Måhända att han lever med en annan världsbild än vi övriga, men att håna hans ...ambition(?) är väl till att ta i. Alla är inte födda riktigt som deras psyken säger åt dom att de ska vara. T.ex. finns det ju transvestiter, och man kan ju tro att det till viss del är samma symptom här.

TS: Orkar du hålla rent fälgarna såpass minutiöst som sådana fälgar kräver då?

Btw, hur gammal är bilen? Är den äldre än -00 så kanske inte kromade fälgar riktigt är den uppmärksamhetshöjare du behöver.
Citera
2007-04-12, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muskedunder
Men, men, men. Sluta driv med trådskaparen.

TS: Orkar du hålla rent fälgarna såpass minutiöst som sådana fälgar kräver då?
jodå... jag vet att de kräver en del, men vad gör man inte...

Citat:
Ursprungligen postat av Muskedunder
Btw, hur gammal är bilen? Är den äldre än -00 så kanske inte kromade fälgar riktigt är den uppmärksamhetshöjare du behöver.

ja, de har jag inte berättat, det är en WJ, dvs. -99 till -04...
Citera
2007-04-12, 22:28
Medlem
On Steroidss avatar
Haha! typisk bilar och fordon!!
Trådskaparen frågar snällt efter fälgar till sin bil, vad händer? Jo några personer måste påpeka sin syn på det hela och helst på trådskaparens bekostnad.
Han kanske är skitnöjd över sin Jeep och tycker bling är skitsnyggt! Varför förstöra hans egna vision med era åsikter...Han vill ha fälgar till sin bil helt enkelt inte era åsikter...

Om ni vill visa er världsvana och tala om att ni ligger steget före, gör inte det på en trådskapares bekostnad. Stör man sig på sådana simpla saker som bling fälgar bör man kanske släppa tangentbordet och skaffa sig ett liv!

Nej hoppas du hittar en uppsättning fälgar du blir nöjd med, mig stör det inte!
Lycka till!
Citera
2007-04-12, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Trådskaparen frågar snällt efter fälgar till sin bil, vad händer? Jo några personer måste påpeka sin syn på det hela och helst på trådskaparens bekostnad.
Han kanske är skitnöjd över sin Jeep och tycker bling är skitsnyggt! Varför förstöra hans egna vision med era åsikter...Han vill ha fälgar till sin bil helt enkelt inte era åsikter...

Om ni vill visa er världsvana och tala om att ni ligger steget före, gör inte det på en trådskapares bekostnad. Stör man sig på sådana simpla saker som bling fälgar bör man kanske släppa tangentbordet och skaffa sig ett liv!

Lycka till!

Nämen, verkar vara en vänlig snubbe... najs! tack för omtanken!
Citera
2007-04-13, 00:00
Medlem
oasboys avatar
Citat:

Lycka till!
Om man vill köpa en Ferrari-replika för att åka runt i staden med dunka-dunka på stereon och för att impa på brudarna så ska man nog också skaffa sig ett liv.
Citera
2007-04-13, 06:45
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oasboy
Om man vill köpa en Ferrari-replika för att åka runt i staden med dunka-dunka på stereon och för att impa på brudarna så ska man nog också skaffa sig ett liv.

Haha! Och du förstod inte att det var ren IRONI... Läs själv vad du skrev så inser du så patetiskt det låter och du gick på det!

Nä ta du och putsa på din Bentley eller är det bara en Logga på Avataren? Alltså en Bentley Wannabe ägare? Wow! Lite som att ha en fejk Rolex att skylta utåt med!

On Topic!
Citera
2007-04-13, 07:06
Medlem
Muskedunders avatar
Citat:
Stör man sig på sådana simpla saker som bling fälgar bör man kanske släppa tangentbordet och skaffa sig ett liv!

Lycka till!

Men för helvete.
Det finns inget som heter bling.

Antingen så har du förkromade fälgar, eller något annat. Du har aldrig blingfälgar.

En gång till?

DET FINNS INGET SOM HETER BLING!
Citera
2007-04-13, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Jeep Cherokee är inte någon som helst offroad bil det är den alldeles för klen för, det har jag fått erfara mer än en gång

du får nog ransaka dina källor...
Cherokee är en väldig offroadmaskin
det kommer oftast fler Cherokee på träffarna än Grand Cherokee...
http://www.jeepsweden.net/jeepforum/viewtopic.php?t=6821

tyvärr håller nog ca 2000 medlemmar i Jeep offroad klubben med mig och inte med dig.
Citera
2007-04-13, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjebba
hmm.. inte är har väl du några fördomar?
nope, jag har har inte Jeep för att klättra i skogen..
H2, lite för dyrt för mig... men annars så...

okej... varför har du en Jeep då ?

Och eftersom det råder så pass olika meningar i den här tråden, kan du kanske definiera vad exakt "bling bling" betyder för dig ?
för det kan ju vara så att många (mig inkluderad) drog lite förhastade slutsatser och gett dig felaktiga råd
Citera
2007-04-13, 10:27
Medlem
oasboys avatar
Citat:
Haha! Och du förstod inte att det var ren IRONI... Läs själv vad du skrev så inser du så patetiskt det låter och du gick på det!

Men din dumma j***l. Klart jag förstod sen att det var IRONI för ingen är så dum i huvudet. Eller jo, det finns nog en handfull människor och jag trodde du var en av dem.
Citat:
Nä ta du och putsa på din Bentley eller är det bara en Logga på Avataren? Alltså en Bentley Wannabe ägare? Wow! Lite som att ha en fejk Rolex att skylta utåt med!

Hmm, nej jag äger inte en Bentley. Då skulle jag inte sitta här och gagga med dig. Och är vi inte alla wannabe Porsche/Lamborghini ägare?
Och slutligen NEJ, det är inte samma sak som att ha en fejk Rolex på armen. Fan du gör ju så att blondinerna på stureplan verkar smarta.
Citera
2007-04-13, 11:21
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oasboy
Men din dumma j***l. Klart jag förstod sen att det var IRONI för ingen är så dum i huvudet. Eller jo, det finns nog en handfull människor och jag trodde du var en av dem.
Hmm, nej jag äger inte en Bentley. Då skulle jag inte sitta här och gagga med dig. Och är vi inte alla wannabe Porsche/Lamborghini ägare? Och slutligen NEJ, det är inte samma sak som att ha en fejk Rolex på armen. Fan du gör ju så att blondinerna på stureplan verkar smarta.

Det e okej att du ger på mig har full förståelse för det. Många inklusive dig reagerar som du då man känner sig stött!

Än en gång On Topic!

Sjebba: Har du kollat med chromefalgar.se ? Har fina fälgar och stora dimensioner.
Citera
2007-04-13, 12:09
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diman_
du får nog ransaka dina källor...
Cherokee är en väldig offroadmaskin
det kommer oftast fler Cherokee på träffarna än Grand Cherokee...
http://www.jeepsweden.net/jeepforum/viewtopic.php?t=6821

tyvärr håller nog ca 2000 medlemmar i Jeep offroad klubben med mig och inte med dig.

Ja du , ni kan sitta i er klubb och åka på välpreparerade "off-road" vägar i skogen men när det väl gäller så är bilen för klen. Jisses ni kan bara åka till närmaste verkstad för att få det konstaterat. Bilen är rätt klent byggd punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in