2007-04-10, 11:37
Medlem
RoLLiTs avatar
Jag kände bara att jag var tvungen att skriva en rapport. Vart lite sugen hehe.

Det började med att en polare kom hem till mig med 12x 250mg DXM. Morsan var hemma och Polaren. Säger J. J vart lite nojjig. Men vi slukade i oss 2 st pills. klockan var nu 18.00 ungefär, morsan skulle iväg 7. Vi gick ut och gick och kände då att det började komma. Stack hem och lade oss i sängen. Nu var man sådär som man blir innan man blir rejält borta. Man blir party-sugen, social, glad som fan. Morsan öppnade dörren för att säga hej då. Jag och J vart ju jätteglada att morsan kom in. Började prata med henne om polisen och allt möjligt. Hon förstod ingenting. Eller så ville hon bara neka det. Men tiden gick och vi tog en till. Lade mig i sängen (dubbel säng ) Så det var ju skönt, eftersom man vill ha storsäng och bara mjukt när man är dexxad. Men till slut så sjönk jag ner i sängen och jag kunde se hur J bara låg kvar där uppe. Jag ropa på han som om jag var typ 20-30 meter ifrån han. "J, ser du hur jag sjunker? J, kolla då för fan!" Sedan bad jag han hjälpa mig upp. Vi svalde en till och lade oss i sängen igen. Vi hade släckt ner i hela lägenheten så det var mörkt och bra. Jag har sånna där självlysande stjärnor i taket, som småbarn brukar ha. Men jag hade satt dit dom pga av DXM tripp. Visste att det skulle vara kul. Så vi kikade på dom, och man kände verkligen hur man slunga sig ut i rymden och sväva från planet till planet. Man kunde se jorden från långt håll. Var verkligen kul. Helt plötsligt börjar min kompis gråta. Han grät nog i 2-3h. Men det är ju för att man får sånna djupa tankar av dexx. Han tänkte nog kanske på sin barndom eller något. Men brushan kom! Vi skulle se på filmen 300. Vill bara säga "Om du tar DXM, kolla då på 300 " Det kändes så verkligt. Man var verkligen med i filmen. När dom är på stranden var jag verkligen med dom. Jag bar ut utrustningar till dom och grejer. Man gömde sig under täcket för att inte bli dödad. Var extremt roligt. Sedan stack vi till min bror, och det var verkligen sjukt. Brushan hade hängt upp en grej som farsan hade för länge sen. (Farsan är nu död) men vi började snacka om den, och jag och J vart helt säkra på att farsan levde och jag vart så jävla glad. Var säker på att han skulle komma in i rummet, men sen vart jag lite rädd. "Vad ska han säga när han ser mig såhär!" Men sen märkte jag att han inte skulle komma. Tog sedan resten av DXM, och då tyvärr minns jag inte spec mycket.
Men det var en rolig tripp. Hände ju mycket mer, men minns inte allt, och så är det svårförklarat hehe.
Citera
2007-04-10, 22:51
Medlem
Cydelixs avatar
Inte mycket till rapport. Hoppas ni hade kul i alla fall.
Citera
2007-04-11, 03:37
Medlem
RoLLiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cydelix
Inte mycket till rapport. Hoppas ni hade kul i alla fall.

nej tyckte inte det heller. Blir så fel eftersom det var ett tag sen, och jag minns inte så mycket. sry
Citera
2007-04-11, 13:55
Awaiting Email Confirmation
Låter som du hade en trevlig kväll med din polare. 300 är för övrigt väldigt intressant även när man är stenad.

Vad var det för något din bror hängde upp i taket?
Citera
2007-04-12, 15:34
Medlem
RoLLiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKJ-25
Låter som du hade en trevlig kväll med din polare. 300 är för övrigt väldigt intressant även när man är stenad.

Vad var det för något din bror hängde upp i taket?

Han hade hängt upp farsans support hockey tröjja (Svenska laget) Det var ganska ruggit. Ganska nice att snacka om gamla minnen och sånt när man är dexxad. Men kan vara ruggigt med
Citera
2007-04-18, 03:18
Bannlyst
300 har nog ett av dom sämsta sluten som någonsin gjorts, kolla inte på den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in