Citat:
Ursprungligen postat av Panguu
Bästa Empress...
Om du läser och faktiskt försöker förstå vad jag skriver, för att därefter presentera klara och tydliga kommentarer i den mån du känner det påkallat, så skulle jag nog kunna tänka mig att fortsätta den här debatten med dig. Inte förr.
Bästa Panguu..
Jag säger bara här är verkligen ett tydligt exempel på att du är knappast rätt person att ytra dig om huruvida jag har stt mig in i dina inlägg eller inte..
Ceterar dig:
Citat:
Ursprungligen postat av Panguu
Och återigen: Det vore trevligt ifall mina meningsmotståndare i den här frågan kunde visa lite större mognad och försöka prestera hållbara argument istället för att kalla mig idiot...
Bekvämt att skylla allting på alla andra va? Bara för att komentarena inte kom som du hoppades på eller vad?
Se över dina egna fel och brister innan du gnäller på andra. Så nej jag tänker inte ta åt mig av din icke konstruktiva kritik. Läs igenom dina egna svar och inlägg som du har gett så kanske du förstår varför den är obefogad. om du kommer at förstå det.
Eller hanterade du inte att få fakta (med källhänvisning) på att du hade fel om oss kvinnor i dina skriverier om hur du är "övertygad" om att det är egentligen? Är det där skon egentligen klämmer? Eller att du fick tydligt påpekade om att skall man tala om "män generellt" så får man har lite mer att gå på än sina närmaste vänner.
Bara för att du är "övertygad" om att saker är på ett visst sätt så behöver det inte betyda att det är rätt för den saken skull.
Är det där skon klämmer egentligen? Jag FÅRGAR som du ser.