2007-04-09, 19:42
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
det är som en tennismatch, bara fram och tillbaka utan att någonsin ändra på sina åsikter trots vad som än skrivs.
Jo, men glöm inte läsaren. Där finns det sannolikt potential att påverka, om du kan argumentera bra för din åsikt. Om det är vad du vill uppnå.
Citera
2007-04-09, 19:44
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutas
om du kan argumentera bra för din åsikt
dessvärre kan jag ju inte det, kan bara snacka skit och röka på...
antar att det går jämnt ut
Citera
2007-04-09, 23:17
Medlem
Ignatius och Byfånen är mina förslag.Två vettiga och skickliga debattörer.
Citera
2007-04-09, 23:31
Medlem
Kan iofs förstå att ingen orkar modda där mer än ca 3-4 månader i sträck, sedan behövs avbyte. Debattnivån kan periodvis vara låg men den är inte speciellt högre på "motståndarsidan" heller med mycket OT och personangrepp.
Citera
2007-04-12, 22:28
Medlem
Fet-Everts avatar
Nå, hur blir det? Blir Johnny-62 moderator i I&I eller?
Citera
2007-04-12, 22:46
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fet-Evert
Nå, hur blir det? Blir Johnny-62 moderator i I&I eller?

Om Johnny-62 blir moderator ser jag även att du, Fet-Evert, blir det (för att uppväga vill säga). Nu har jag dock för mej att du varit det vid ett tidigare tillfälle så du kanske inte är sugen att hoppa på igen.....
Citera
2007-04-12, 22:51
Medlem
Fet-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Om Johnny-62 blir moderator ser jag även att du, Fet-Evert, blir det (för att uppväga vill säga). Nu har jag dock för mej att du varit det vid ett tidigare tillfälle så du kanske inte är sugen att hoppa på igen.....
Ett antal moderatorer har under en tid tillfrågat mig om jag ville bli moderator igen. Jag avböjde vänligt men bestämt, men till slut gav jag med mig och en moderator fick min tillåtelse att starta en poll i Outlaw. Sedan dess har jag inte hört ett ljud, så det är ganska lätt att räkna ut hur den omröstningen gick
Citera
2007-04-12, 23:09
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ett antal moderatorer har under en tid tillfrågat mig om jag ville bli moderator igen. Jag avböjde vänligt men bestämt, men till slut gav jag med mig och en moderator fick min tillåtelse att starta en poll i Outlaw. Sedan dess har jag inte hört ett ljud, så det är ganska lätt att räkna ut hur den omröstningen gick

Inte? Märkligt. I/I måste vara en utav de mest svettiga delar av FB, och där du Fet-Evert endå besöker frekvent, varpå du borde vara lämpad som moderator igen.

Seså; Johnny-62 och Fet Evert som moderator på I/I!!
Citera
2007-04-13, 11:35
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:

Du och jag har ju redan arbetat ut en plan över hur man ska värva moderatorer till I&I, minns du inte det?

http://www.flashback.org/showpost.php?p=5915919&postcount=23
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in