2007-04-02, 22:56
Medlem
Tjena, jag har kurat mkt förut, och varit i jävligt bra form, men p.g.a några orsaker så har jag inte kunnat kura på 5 år, men däremot träna har jag väl gjort..

Nu har jag kört med Testo Propionate 200mg, och Winstrol 100mg varannan dag i 3 veckor, men nu kommer jag jag enbart köra propionaten eftersom Winstrolen är så skadlig enligt många..

Jag brukar när jag kurat tidigare andra prepp lägga på mig vätska lätt, men på propionaten så har jag inte lagt på mig mkt vätska alls, fått grymma styrkeökningar, grymt tryck i kroppen och jävligt bra ökningar under de 3 veckor som gått..

Tyvärr började för 2 dagar sedan min vänstra bröstvårta att växa och se ut som en kvinnas bröstvårta, så i panik köpte jag in mig på Arimidex och Nolvadex och kör med dom nu..

Arimidex tror jag är bra också, för den reducerar väl mängden vatten som kroppen lägger på sig när man kurar på testo.. så ju mindre vatten betyder att min omgivning inte lika lätt hajjar att jag kurar..
Citera
2007-04-02, 22:59
Medlem
Xasthurs avatar
Posta gärna stats innan kur, och ökningar hittills.
Vore intressant att se.
Citera
2007-04-04, 19:02
Medlem
Såhär går det

När ja började min kur för drygt 4 veckor sedan kunde jag inte göra en etta i press bakom nacken i smith-maskinen med 70 kilo. Nu kan jag göra 10-12 reps med 70 kilo, och en etta på 100 kilo.

Sen för 4 veckor sedan kunde ja inte göra en etta med 50 kg på press till pannan (tricepsövning), nu reppar jag på 60-70 kilo

Sen i snedbänk för bröst i smithen kunde jag typ göra ngn på 80-90 kilo, nu reppar jag på 120-130 kilo..

Det var några av exemplen.. =)
Citera
2007-04-04, 20:36
Medlem
hur går det med bröstvårtan? hittade inte din tråd. kör du arimidex finns ingen anledning att köra nolva vad jag kan se.
Citera
2007-04-04, 21:00
Medlem
nej nu har ja slutat med nolvan å kör bara med Arimidex.. men arimidex e ju så jävla bra, för det gör ju att ja tappar all vätska som jag får av testot..
Citera
2007-04-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike83
nej nu har ja slutat med nolvan å kör bara med Arimidex.. men arimidex e ju så jävla bra, för det gör ju att ja tappar all vätska som jag får av testot..
jag önskar jag hade tillgång till det då jag suttit med 170 i systoliskt blodtryck halva dagen... nu med 20mg valium och 100mg tram är det lite bättre.
Citera
2007-04-05, 20:48
Medlem
"bam"s avatar
var kan man hitta Arimedex att köpa och vad tycks om att använda det till viss del under en 30/60 ed d-bol kur ???

Går det att köpa lagligt lr ?
Citera
2007-04-05, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bam
var kan man hitta Arimedex att köpa och vad tycks om att använda det till viss del under en 30/60 ed d-bol kur ???

Går det att köpa lagligt lr ?
går att köpa lagligt på tex goldpharma.com. svindyrt förvisso och du kommer förmodligen sabba större delen av den anabola effekten. aromasin(exemestane) är bästa aromatashämmaren, därefter femara(letrozole) och sedan arimdex(anastrozole) men sistnämnda ligger endå på ca 90% blockering av aromatas-enzymet.
Citera
2007-04-06, 14:19
Medlem
TheFists avatar
Propionate & Winnar.

Har de börjat klia för djävligt på rygg ben bröst huvud?=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in