Flashback bygger pepparkakshus!
2007-03-29, 18:07
Medlem
Min far jobbar och bor i Kina just nu. Han köpte sig precis en ny dator och formaterade samt installerade XP. Dock så behöver han installera nätverkskortet för att få nätverkat att funka. Jag har problem med att få tag i rätt drivrutiner, kan någon hjälpa mig?

Datorn är en HP pavillion u6019cn, där jag antar att cn är en lokal variant för Kinesiska marknaden.
Citera
2007-03-29, 18:23
Medlem
SNIFF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kribb
Min far jobbar och bor i Kina just nu. Han köpte sig precis en ny dator och formaterade samt installerade XP. Dock så behöver han installera nätverkskortet för att få nätverkat att funka. Jag har problem med att få tag i rätt drivrutiner, kan någon hjälpa mig?

Datorn är en HP pavillion u6019cn, där jag antar att cn är en lokal variant för Kinesiska marknaden.

gå till deras hemsida och tanka drivers?
Citera
2007-03-29, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SNIFF2
gå till deras hemsida och tanka drivers?

Jo det kan man ju tänka sig. Dock så den enda u6019cn sidan som finns är den på kinesiska. Inte så lätt för en svenne som till och med har problem med tyska =)

Det jag letar efter ver mer om någon kände till någon inofficiell sida med mer allmänna HP drivare.
Citera
2007-03-29, 19:23
Medlem
Weaverworlds avatar
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=us&product=1125614&dl c=en&lang=en

Ska vara samma drivrutiner som till u6019cn
Citera
2007-03-29, 20:21
Medlem
tackar så hemskt mycket
Citera
2007-03-29, 20:28
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kribb
Jo det kan man ju tänka sig. Dock så den enda u6019cn sidan som finns är den på kinesiska. Inte så lätt för en svenne som till och med har problem med tyska =)

Det jag letar efter ver mer om någon kände till någon inofficiell sida med mer allmänna HP drivare.

Man kommer väldigt långt om man använder Googles onlineöversättningstjänst http://www.google.com/language_tools
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in