2026-01-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Inte alla damer som vill lägga pengar på att uppdatera ändra om ansiktet vartefter åren går som tilde gör. Samt hur många lager smink tror du hon har i tv...svaret är massor

jo men ser ändå bättre ut en 90 % av de äldre kvinnorna över 40
Citera
2026-01-30, 18:11
Medlem
JerryCottons avatar
I kväll är hon ärtig med kort kjol och sexiga högklackade stövlar.
Senast redigerad av JerryCotton 2026-01-30 kl. 18:22.
Citera
2026-01-30, 18:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
I kväll är hon ärtig med kort kjol och sexiga stövlar.
Ja inte illa. Nu pratar de om Katja Nyberg också ( hon som ser ut att ha den skönaste mus nån politiker nånsin haft). Varför måste de kåta upp oss män så här på fredagarna.
Citera
2026-01-30, 18:30
Medlem
Det sabbar ju verkligen flummet att Runar Sögaard är en av de många som haft slanen i henne.
🤢
Citera
2026-01-30, 18:40
Medlem
...förstå mig rätt. Jag hade gärna satt på Tilde, schysst hylla och fin röv men så fort man hade varit klar så hade man ju fått slänga ut slynan innan skammen och ångesten fick grepp om en.
Nu är det här inget stort problem eftersom det aldrig lär hända ändå. Tilde är helt ok att glo på men när hon öppnar sin pk-käft så vill man (jag) bara spy ju.
Senast redigerad av AH88 2026-01-30 kl. 18:43.
Citera
2026-01-30, 19:47
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
...förstå mig rätt. Jag hade gärna satt på Tilde, schysst hylla och fin röv men så fort man hade varit klar så hade man ju fått slänga ut slynan innan skammen och ångesten fick grepp om en.
Nu är det här inget stort problem eftersom det aldrig lär hända ändå. Tilde är helt ok att glo på men när hon öppnar sin pk-käft så vill man (jag) bara spy ju.
Du har höga tankar om dig själv. Nej du kommer aldrig att sätta på Tilde. Hon är nog väldigt nöjd med sin make. Han ser bra ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in