Citat:
Ursprungligen postat av
HarrierJumpJet
Ok så allt snack om att Jorden är rund dragningskrafter är bara nonsens och andra planeter och solsystemet är bara bullshit jag fattar Det jag inte förstår är vem och varför man sprider man dessa lögner ? om jorden är nu är platt så spelar det mindre roll för mig det är ju inte så att jag kan ändra formen på Jorden och varför finns det inga visselblåsare måste ju finnas ett gäng vetenskapsmän som vet sanningen.
Säg såhär det finns inga bevis för att dessa sagor är sanna och om du vill försöka kontrollera vad de säger så kommer du ingen vart.
Motivet kan vi inte veta fullt ut eftersom vi inte är arkitekten bakom lögnen. Kommer du till en plats där ett mord skett så behöver du ej veta motiv mordet har fortfarande skett. Vi kan egentligen bara gissa för min del blir gissningen pga kontroll och för att gömma att vi lever i en typ av skapelse och detta säger jag som tidigare totalt omutbar ateist.
Visselblåsare finns det t ex en ingengör som jobbade med google earth. Piloter finns det också gott om finns videos på det dock svåra att finna pga censur.. Man kan undra varför de känner sig tvungna att censurera ett ämne de menar är "dumt".
Jag har citatet från ingenjören någonstans postar när jag finner.