Citat:
Ursprungligen postat av
Franke88
"Fotot" är alltså inget riktigt foto, utan en samling bilder på en platt jord som man sedan i datorn klippt ihop och vridit runt en glob. Man har sedan färgat och lagt till moln mm i samma datorprogram. Detta enligt NASAs egna hemsida.
Ville bara visa hur ägd du blev.
Kommer aldrig mer svara på någon av dina kommentarer.
Lämnar också tråden nu. Finns ingen som vill argumentera i god tro.
Till er som läser lämnar jag denna film med 200 bevis på att jorden är platt:
https://www.bitchute.com/video/XvAwLc7FZm2z/
Det gikk som jeg tenkte. Når kunnskapsnivået er tilstrekkelig lavt, og du ikke lenger greier å argumentere for ditt syn, er det best å stikke av. Det har jeg sett før. Vet ikke hva det betyr å argumentere i god tro, men jeg antar det betyr å være enig med deg. Da blir det ikke rare diskusjonen.
Jeg ser at Eric Dubay har solgt boka si i mange land. Det understreker bare at han lever høyt på folk som er ukritiske nok til å tro på det han skriver. Jeg har sett filmen før, og det skal ikke mye kunnskap til for å gjennomskue løgnene. Det er da også blitt gjort gang på gang hvis du gidder å se etter.
Men lykke til i alle fall. Hva med å ta en flytur fra Sydney til Santiago? Utrolig nok ble du ikke klokere av å fly fra Johannesburg til Perth, og du kan jo spørre Eric hvorfor den flyturen tok så kort tid. Hva vil han svare, tror du?