2018-10-12, 22:33
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Fast du har uppenbarligen fått reda på detta ändå, trots tysta nazister. Hur?
Finns alltid nån golare i alla lägen så visst hör man det ena och andra till och från
Citera
2018-10-12, 22:36
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Norra delen? Vad är norra delen på Antarktis?

Hur lång är isväggen? Hur lång är omkretsen runt hela jorden?

Frågan är hur många som har sett isväggen.

Att hålla på och vakta en gammal trött isvägg låter inte som något som NWO skulle syssla med. Låter mer som att det ligger i linje med OWO (old world order).

Vad har norra delen med antarktis att göra, jag pratar om en isvägg inte om antarktis.

Isväggen är omringad runt jorden

Det finns idag levande människor som sett isväggen, men dom har skyddade identiteter pga förföljelsen av NWO
Citera
2018-10-12, 23:26
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GizmoBoy
Dom vakta den för att dom visste att något låg bakom murarna, går rykten att det fanns en annan planet nära jorden som låg bakom isväggen, men det är bara rykten som sagt, men det är en grundlig o genomtänkt. Även fanns det hot från andra ställen att krossa isväggen men det gick inte igenom

En annan platt planet?
Citera
2018-10-13, 15:27
Medlem
Citat:
Dom vakta den för att dom visste att något låg bakom murarna, går rykten att det fanns en annan planet nära jorden som låg bakom isväggen, men det är bara rykten som sagt, men det är en grundlig o genomtänkt. Även fanns det hot från andra ställen att krossa isväggen men det gick inte igenom
Hur kommer det sig att det är fullt möjligt att flyga över Antarktis från Atlanten och komma fram på andra sidan över Stilla havet?
Varför har ingen upptäcktsresande någonsin rapporterat om denna "enormt höga isvägg"?
Hur kommer det sig att det finns cirkumpolära satelliter?
Hur kommer det sig att det finns idioter som tror på de där idiotierna (om de nu verkligen menar allvar)?
Citera
2018-10-13, 18:47
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Hur kommer det sig att det är fullt möjligt att flyga över Antarktis från Atlanten och komma fram på andra sidan över Stilla havet?
Varför har ingen upptäcktsresande någonsin rapporterat om denna "enormt höga isvägg"?
Hur kommer det sig att det finns cirkumpolära satelliter?
Hur kommer det sig att det finns idioter som tror på de där idiotierna (om de nu verkligen menar allvar)?
Nej det är inte möjligt, sluta hitta på massa skit o sprida falska fakta. Alla ingår i en konspiration det är mer vanligt än vad du tror.
Upptäcksresare har blivit ombedda att vända om från isväggen av vakter som vaktat väggen när dom kommit dit, inget som är konstigt med det, som sagt alla ingår i en konspiration som man får leva i hemlighet hela livet, det är ren avrättning som gäller om det läcks ut.
Citera
2018-10-13, 19:24
Medlem
Citat:
Nej det är inte möjligt, sluta hitta på massa skit o sprida falska fakta. Alla ingår i en konspiration det är mer vanligt än vad du tror.
Upptäcksresare har blivit ombedda att vända om från isväggen av vakter som vaktat väggen när dom kommit dit, inget som är konstigt med det, som sagt alla ingår i en konspiration som man får leva i hemlighet hela livet, det är ren avrättning som gäller om det läcks ut.
Så vem ska komma och avrätta dig nu när du avslöjat detta?
Citera
2018-10-13, 19:34
Medlem
erp.bs avatar
Citat:

Kan jag få en trovärdig källa på det fetade tack. Sen undrar jag hur tjock jorden är om den är både platt och ihålig, har du några uppgifter om det? Sen har vi det här med jordbävningar/skalv och vulkaner på en platt och ihålig jord, hur funkar det?
Citera
2018-10-13, 19:58
Medlem
boneheads avatar
Citat:

Så hur vore det om du någonsin backade upp något av all den gallimatias du häver ur dig?
Citera
2018-10-13, 20:18
Medlem
Swan65s avatar
Citat:

Hur är det möjligt att jag kunnat segla 7 varv runt jorden på allsköns flytetyg? Varför har jag sett varken vägg eller vakter?
Citera
2018-10-13, 22:05
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Hur är det möjligt att jag kunnat segla 7 varv runt jorden på allsköns flytetyg? Varför har jag sett varken vägg eller vakter?
Man seglar aldrig runt, det är bara hjärnan som tror att man gjort det, folk tror att det är bara åka båt rakt fram så når man isväggen, men så funkar det inte. För att nå isväggen måste man klaffa rätt med dom hårda strömmar som finns i rätt tidpunkt för dom för att klicka exakt över så då man når isväggen om man nu är placerad tillräckligt nära innan.
Citera
2018-10-13, 22:37
Medlem
Citat:
Man seglar aldrig runt, det är bara hjärnan som tror att man gjort det, folk tror att det är bara åka båt rakt fram så når man isväggen, men så funkar det inte. För att nå isväggen måste man klaffa rätt med dom hårda strömmar som finns i rätt tidpunkt för dom för att klicka exakt över så då man når isväggen om man nu är placerad tillräckligt nära innan.
Formulera om det fetade till begriplig svenska, det som står där nu är gallimatias.
Citera
2018-10-13, 22:38
Medlem
Swan65s avatar
Citat:

Aha, nå du har tur eftersom jag har samtliga Admiral charts med samtliga havsströmmar på hela jordKLOTET så ge mig bara en punkt eller koordinat så ger jag dig rådande ström och vektor.
När du växer upp om kanske 30 år kommer du att lära dig om Coreolis-kraften som driver alla luftströmmar, tillika havsströmmar. Drivkraften är jordKLOTETS rotation. Lite komplicerat jag vet men du kan helt enkelt inte tro på platt jord som förkastar all verklighet. Såtillvida du inte är parkkemist eller generaldåre. Du kanske är både och iofs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in