2007-03-11, 17:53
Medlem
Jag installerade nyss mitt Vista och de datorn gjorde var att strunta i att formatera så nu sitter jag här med 5 gb utrymme på disken, de ställen där filarna låg. hur kan jag tabort dem utan att behöva installera hela windows?
Citera
2007-03-11, 17:55
Medlem
micaeles avatar
Lite mer får du allt utveckla dig, det var mycket svårförstått. Är det en gammal Windowsversion som ligger och skräpar?
Har du precis installerat Windows kan det kanske vara en idé att installera om igen och se till att en formatering blir av.
Citera
2007-03-11, 17:57
Medlem
jag h uppdaterade från XP till vista, på disken när jag hade xp låg diverse filmer osv, nu när jag har vista finns inte dom filerna kvar men dom tar plats från disken. när jag söker efter dem hittas ingenting :P hoppas de va bättre nu
Citera
2007-03-11, 18:11
Medlem
Durkslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggo13
jag h uppdaterade från XP till vista, på disken när jag hade xp låg diverse filmer osv, nu när jag har vista finns inte dom filerna kvar men dom tar plats från disken. när jag söker efter dem hittas ingenting :P hoppas de va bättre nu
Det är bra att installera på en nyformaterad disk. Tar inte lång tid att formatera den.
Citera
2007-03-11, 18:18
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Snoka runt här på forumet, finns program som kan återställa sådana filer.
Men som Durkslag säger, installera alltid Windows på en ren disk.
Citera
2007-03-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durkslag
Det är bra att installera på en nyformaterad disk. Tar inte lång tid att formatera den.
jagvet men den skulle bara byta ut xpfilerna men den skapade allt nytt :P
och typ minadokument finns men ändå inte :P

okej blir väll till den jobbigavägen att installera om allt IGEN XD och formtera nu tack för svar
Citera
2007-03-11, 18:23
Medlem
micaeles avatar
Citat:
okej blir väll till den jobbigavägen att installera om allt IGEN XD och formtera nu tack för svar
Ofta en heltidssysselsättning när man har Windows. Gott råd - lägg allt du är rädd om på en annan disk än den W bestämmer över. Förenklar i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in