2007-03-11, 16:53
Medlem
RubixKubs avatar
Substans: Svamp, copelandia cyanescens

Dos: 1,2 g torkad

Ålder: Kön: Vikt: 19, Man, 65 kg

Tid: 21 - ?

Beskrivning:

Okej, första gången jag skriver en rapport, innan jag går på rapporten måste jag berätta lite andra fakta, skaffade för ett par månader sen ett testpaket med tre olika svampar som skulle räcka till tre doser och eftersom jag inte har nån som skulle vilja trippa med mig så tänkte jag testa själv. (Dumt, jag vet men jag tyckte att jag hade rätt starkt psyke.)

Första gången tog jag en halv dos philosophers stones, och då hände det inte så mycket, beroende på att jag tyckte det smakade skit så jag åt det tillsammans med en smörgås så jag fick väl inte "full effekt", det som hände var att jag förståd hur mitt liv hängde ihop och så vidare, inga hallucinationer.

Detta gjorde jag en gång till, men med en halv dos av en annan svamp, har inte kvar namnet på den, men det blev typ samma effekt som förra gången, inget allvarligt, tyckte det inte var så speciellt, så nästa gång tog jag resterna av båda svamparna med några smörgåsar och då blev det samma igen, fast lite mer tänk, men fortfarande inga hallucinationer.
Obs, detta skedde under typ fyra månader.

Nu hade jag kvar 1,2 g copelandia cyanescens och tänkte ta alltsammans på en gång med några mackor och tänkte inte så mycket på dosen eftersom innan hade det ju inte hänt så mycket och det tog jag som att kroppen inte tagit upp svampen så effektivt eftersom jag inte åt den separat, nu över till hur det gick:

Hade inget speciellt för mig, tänkte ta svampen som jag hade kvar och se på Matrix som gick på tv igår, trodde det skulle bli typ som de andra gångerna, så klockan nio fixade jag fyra ostmackor och delade svampen lika på mackorna och satte på ett avsnitt av hundra höjdare samtifigt som jag åt.

Efter ett tag hade jag svårt att hänga med i programmet, vad som egentligen hände osv, sen när filmen började hade jag ännu svårare att hänga med, och detta trots att jag sett den typ hur många gånger som helst.

Sen i filmen när de håller på att bli lurade i nåt hus när agenterna vet att de ska va där, började jag skratta åt allt som hände, det var ju inte kul men jag kunde bara inte hålla mig, det var så sjukt kul!
Sen trodde jag att jag var med i filmen som nån sorts flygande kamera och började kommentera vad dom gjorde för fel, typ du skulle gjort så istället din idiot!

DÅ slog det fel, jag tappade kontrollen rejält, kunde inte se på filmen, allt byggdes plötsligt upp av färgade bokstäver, vart jag än tittade så fanns det mängder med färgade bokstäver som flög omkring, vare sig jag blundade eller inte, det gjorde mig lite skraj, men det var inte så farligt tyckte jag då.

Plötsligt tittade jag åt min dörr och mot skorna som såg ganska hotfulla ut, de var levande och jag fick för mig att de ville ta kål på mig, jag stirrande runt i lägenheten och insåg plötsligt att min lägenhet inte var sig själv, vissa saker rörde på sig.

Jag ställde mig upp och gick runt i lägenheten, undersökte vad som höll på och hända, sen fick jag en chock, drömmer jag eller?
Fick panik och blev fruktansvärt varm, hade på mig en tröja med dragkedja och ville ta av mig den, men jag hade glömt hur man drog ner den, försökte komma på hur fan man gjorde men det gick inte, och jag fattade inte hur jag skulle få av mig den på nåt annat sätt.

Jag tittade på mina händer och såg att de ändrade färg och växte, krympte och verkade leva sitt egna liv.
Jag visste inte vad jag skulle göra, vad var verkligt egentligen? Så jag sprang in i väggen för att känna om den fanns, och det gjorde den, jag drog i taklampan, kände på bokhyllan och rev ner några grejern sen stod jag i mitten av rummet och kunde inte röra mig, pläötsligt började jag dansa, det var inte jag som dansade, kroppen gjorde det själv, och jag bara hände med.

Då trodde jag att jag hade blivit galen, och försökte komma på hur man nu skulle göra för att få ner effekten, kom ihåg att man skulle ät nåt, dricka vatten och få i sig vitamin c eller nåt, men jag visste inte hur jag skulle kontrollera mig, var får jag tag på ett glas och så vidare, och när det inte gick intalade jag mig själv att det går över.

Plötsligt blev det ljust i summet, och allting ändrade på sig, böckerna i bokhyllanändrade färger och växte till en enda tjock bok, mattan rörde på sig, allt i rummet levde.
´
Sen var det som att någon spolade mitt liv framåt, allt gick tredubbelt så fort, teven lät som det gör när man spolar, jag rörde mig snabbare och så vidare, som när man spolar en film men med ljudet kvar så att det låter "pipigare" eller hur man ska beskriva det, jag gick runt och gjorde massa saker i hyperfart och teven pratade på, nu gick det nåt program om usa och om presidenten och massa tjafs, plötligt ramlade jag på rygg och kunde inte ställa mi upp igen, jag började dräggla och jag kunde bara höra teven och låta kroppen styra mig, plötsligt var det ett program om matproblem och nyheter och grejer, fortfarande i hyperfart, jag kunde bara ligga kvar och se på.

Sen fick jag för mig att jag visste meningen med livet, och kom fram till att jag var allt, gud, alla människor allting.
Allt handlade om mig, det var bara jag som existerade, när jag dog skulle jag bli någon annan och fortsätta i all evighet, alla männsikor var jag, men i en annan tidpunkt.

Sen började jag springa, fast på rygg så det var ju som att man trodde att man sprang, jag lät som att jag sprang skitfort, gjode min ljudeffetker osv.

Plötsligt kom det där tillbaka att jag var hela världen, och jag försökte komma på hur jag blev till i nästa liv, jag var ju en man , jag kan ju inte föda mig själv, eller nåt sånt, tänkte att jag borde va en vkinna istället eller nåt sånt.

Nu kommer det absolut skämmigaste någonsin, och det smärtar att berätta det, men jag måset ju ändå.

Plötligt satte jag mig, och undrade om jag hade en penis eller inte, och fick för mig att det inte speade nån roll vad jag gjorde, det var ödet osm bestämde vad jag gjorde, och för att testa detta eller nåt sånt provade jag om jag kunde kissa eller inte......
och när jag hade börjat, så slutade jag inte, det bara fortsatte, jag satt alltså och kissade på mig...

När jag var klar, blev jag nästan mig själv igen, och undrade vad fan jag gjorde sådär för, vad är jag för en idiot egentligen? Helt genomvåt..

Men på nåt sätt kom jag på igen att jag är allt, så istället för att ställa mig i duschen, så kom jag på att jag kunde hoppa ut genom fönstret och ta livet av mig, och sen vakna upp som en annan människa, det spelade ju ingen roll liksom, jag var ju livet självt.

Det var sjukt tur att jag inte genomförde detta, annars hade jag ju inte suttit här nu, (bor på sjunde våningen) det slutade med att jag slängde av mig kläderna och torkade av mig med en handuk och la mig naken i sängen, glömde släcka lampan och datorn, när jag försökte sova märkte jag att täcket rörde på sig, också i hyperfart..

utvärdering

Ja, jag vet jag är sjuk i huvet, kommer nog vänta minst ett halvår innan jag gör om det, men då ska jag ha skaffat mig några kompisar som går att trippa med, i nuläget har jag inga som har den positiva inställningen till sånt här. När jag vaknade trodde jag först att jag hade drömt det, men sen kände jag urinlukten från golvet, och då ville jag bara somna och vakna upp i som om jag drömt det hela, men det hade jag ju inte.. så det blev till att jag fick skura golvet och sen duscha av mig...
Hade inte tänkt att rapporten skulle bli så lång, men jahg kom ihåg mer och mer när jag skrev, fast det var ju en hel del mer hallucinationer och hyperfartgrejer.
Fattar inte varför jag fick en sån stor upplevelse den här gången, jag åt ju dosen tillsammans med fyra mackor så jag borde ju inte få i mig all effekt av svampen, de andra gångerna hände ju nästan inget..
Jaja, man lär som man lever, nu har jag talat ut om det, fast det smärtar att tala om det sista.
Citera
2007-03-11, 17:39
Medlem
Hiiyaaas avatar
ojj. de lät inte som en så jätte rolig resa..

Men garva rätt mkt när du sa att du sprang in i väggen får att kolla om den existera

1,2 gram är ju en ganska hög dos av copelandia vad jag har förstått.

ajja hoppas det går mycket bättre nästa gång.
5/5 alla fall bra skrivet

//hiiyaaa
Citera
2007-03-11, 20:37
Medlem
mrdominiks avatar
Jora 1,2 e mkt, jag sneade på 0,5g, tyckte det räckte mkt väl.

Bra rapport, vet inte om ja ska rösta 3/5 eller 4/5 så jag låter bli

Citera
2007-03-11, 20:49
Medlem
Svampen har en viss tendens att ta kontroll över folk
tur att inget hände iaf..
skulle rösta 3 men eftersom han inte röstade får du 4a!
Citera
2008-05-01, 18:14
Medlem
Sezzlers avatar
Hyfsat bra rapport, 3/5. Ska själv stoppa i mig 1g Copelandia snart, ska bli underbart.
Citera
2008-05-02, 11:42
Bannlyst
Ajdå, Benzo är lösningen till dessa, olyckliga, tillstånd!
Läxa till nästa gång, B E N Z O.

Jag sneade på 1.5-2g Psilocybe Cubensis Huautla förra helgen, fick i mig 2Alprazolam kuber, när jag fick tillbaka greppet om verkligheten blev jag så rörd att tårarna började rinna från ögonen okontrollerat.
Verkligheten var så vackert nykter och så underbart lätt att förstå.

Drack en folköl, glömde bort hur man gjorde för att dricka, började skratta och le, för jag var så jävla dum i huvudet, men, påväg att bli nykter (vad nu det var, men jag var övertygad om att jag skulle gilla det! )

Men bra rapport hursomhelst, 3/5!
Otroligt att du kunde komma ihåg så mycket, jag brukar glömma bort mina trippar ganska snabbt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in