2014-12-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Man har stora problem med hygienen om man behöver duscha varje dag. Ni är så äckliga

Sen kan man ju duscha varje dag för man tycker om att vara nyduschad, men det finns folk till allt!
Citera
2014-12-04, 18:00
Medlem
SamusArans avatar
Duschar också varannan dag, både kropp och hår.

Förstår inte hur man kan duscha varje dag... flera gånger om dagen dessutom! Stackars skin och hår...
Citera
2014-12-04, 18:13
Medlem
Duschar varje morgon, tvättar håret varannan.
Citera
2014-12-04, 18:28
Avslutad
Klart som fan man duschar en gång per dag, har ni läderskin som behöver smörjas varje dag eller?

Duschar alltid på morgonen när jag vaknar då jag är student och brukar alltid vara tidigt ute och göra saker. Sen beror det väl på. Gymmar jag på eftermiddagen så duschar jag efter.. På helger brukar jag köra gym på morgonen och då blir det en direkt efter istället.

Annars efter behov, men åtminstone 1 gång per dag.
Citera
2014-12-04, 19:02
Medlem
Situationss avatar
Ifall jag ska iväg någonstans duschar jag alltid men om jag har en ledig dag händer det att jag struntar i det. Oftast duschar jag ändå eftersom jag alltid känner mig lite sunkig när jag vaknar.
Citera
2014-12-04, 20:01
Medlem
vikingrods avatar
Dusch varje morgon och ett bad varje kväll. Duscha gör jag för att jag svettas som ett svin när jag sover och vaknar inte utan.
Och badar gör jag för att ett varmt bad med en bra bok och en kall öl och bra musik är den bästa avslappningen på denna jord.

Använder inte deo,parfym eller liknande.
Har aldrig upplevt hudproblem eller liknande som vissa i denna tråd skyller på när dom går veckor utan tvätt.
Citera
2014-12-04, 20:09
Medlem
BlackMetals avatar
Riktigt varje dag är det inte men varje dag jag ska utanför dörren i alla fall. 6 dagar i veckan i snitt kanske.
Citera
2014-12-04, 20:27
Medlem
annasmulans avatar
Varannan dag och då tvättar jag håret samtidigt. Sen kan det bli flera dagar i rad om jag har tränat eller på något annat sätt blivit varm och vill fräscha upp mig. Men håret måste tvättas varannan dag för att inte bli fett.
Citera
2014-12-04, 20:58
Medlem
ca 2 ggr om dan... gillar ta en snabbdusch innan läggdags, mycket skönare då. Helst dom kvällar man kommer till med
Sen är det ju träning, jobb... men minst en gång om dan... svettas ganska lätt, så tycker det behövs
Citera
2014-12-04, 21:18
Medlem
duschar varje dag, antingen på kvällen eller morgonen
Citera
2014-12-04, 21:20
Bannlyst
Duschar varje dag såklart ibland två ggr per dag .
Citera
2014-12-04, 21:26
Medlem
Shadowcrafts avatar
Varje kväll innan jag går och lägger mig. Man lökar ju inte under natten så det känns överflödigt att duscha igen på morgonen.

Sen så är det supet skönt att avsluta kvällen med en dusch innan läggdags!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in