Klart som fan man duschar en gång per dag, har ni läderskin som behöver smörjas varje dag eller?
Duschar alltid på morgonen när jag vaknar då jag är student och brukar alltid vara tidigt ute och göra saker. Sen beror det väl på. Gymmar jag på eftermiddagen så duschar jag efter.. På helger brukar jag köra gym på morgonen och då blir det en direkt efter istället.
Annars efter behov, men åtminstone 1 gång per dag.
Ifall jag ska iväg någonstans duschar jag alltid men om jag har en ledig dag händer det att jag struntar i det. Oftast duschar jag ändå eftersom jag alltid känner mig lite sunkig när jag vaknar.
Dusch varje morgon och ett bad varje kväll. Duscha gör jag för att jag svettas som ett svin när jag sover och vaknar inte utan.
Och badar gör jag för att ett varmt bad med en bra bok och en kall öl och bra musik är den bästa avslappningen på denna jord.
Använder inte deo,parfym eller liknande.
Har aldrig upplevt hudproblem eller liknande som vissa i denna tråd skyller på när dom går veckor utan tvätt.
Varannan dag och då tvättar jag håret samtidigt. Sen kan det bli flera dagar i rad om jag har tränat eller på något annat sätt blivit varm och vill fräscha upp mig. Men håret måste tvättas varannan dag för att inte bli fett.
ca 2 ggr om dan... gillar ta en snabbdusch innan läggdags, mycket skönare då. Helst dom kvällar man kommer till med
Sen är det ju träning, jobb... men minst en gång om dan... svettas ganska lätt, så tycker det behövs