2011-07-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Menar du i Uppsala eller i resten av Sverige?
Topp 10 i Sverige blir lite svårt då det finns ett antal tungt kriminella som hade platsat där.

I Sverige!

Süyar,Shahin,Meydi,Berno .......
Citera
2011-07-13, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
I Sverige!

Süyar,Shahin,Meydi,Berno .......

En topp 10 lista blir svår. Det finns t.ex många tungt kriminella runtomkring i Stockholm som man inte ska glömma bort.Dessa är kanske inte lika kända för allmänheten för det finns ett antal olika kriminella kompisgäng och individer som mest lokalt folk eller andra kriminella känner till mycket beronde på att man suttit inne tillsammans. Finns även många taggade killar i Göteborg.
Dom du räknar upp hör till eliten av kriminella.
Senast redigerad av Jocke_S 2011-07-13 kl. 22:03.
Citera
2011-07-13, 22:08
Medlem
Citat:
Visst är Nabil är stabil och respekterad man som har många soldater men framför Süyar och Shahin har han ingen chans i namn,respekt och vänner/bröder.Föresten Süyar och Nabil är nära vänner och dom brukar kalla varanndra för släktingar i alla fall här i södertälje.
Pratar som sagt om läget i enbart Uppsala. Nabil har en stark allians här i Uppsala.
Citera
2011-07-13, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstapeln73
Pratar som sagt om läget i enbart Uppsala. Nabil har en stark allians här i Uppsala.

Finns det inte två personer i Uppsala som heter så?
Varav den ena brukade vara i Stockholm ofta.
Citera
2011-07-13, 23:13
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Vilket år inträffade Märsta incidenten?
Vet att en nära kompis till S högg ner 4 personer på en parkering i Märsta , är det den incidenten du du syftar på?

Jadu, bra fråga. Bör varit 2001, men kan ha varit något år tidigare. Jepp det är den incidenten jag syftar på eftersom du tidigare i tråden skrev ut hans kompis första bokstav i namnet.
Citera
2011-07-13, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Jadu, bra fråga. Bör varit 2001, men kan ha varit något år tidigare. Jepp det är den incidenten jag syftar på eftersom du tidigare i tråden skrev ut hans kompis första bokstav i namnet.

Har för mig att Märsta grejen hände 99. H blev lyst för det så han taggade till Spanien. Satt för narkotikabrott där i 4 år tror jag det var. S åkte aldrig på den grejen möjligt att han kan blivit häktad för det. Han åkte däremot in för vapenbrott. Blev OG medlem på den voltan när han satt på Hall. Måste ha varit slutet av 99 början av 00.
Citera
2011-07-14, 01:51
Medlem
Citat:
Nabil H pratar jag om. Bred, rakad kille med tatuering på halsen. Han åker väl runt lite överallt i Sverige.
Citera
2011-07-14, 02:22
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapeln73
Nabil H pratar jag om. Bred, rakad kille med tatuering på halsen. Han åker väl runt lite överallt i Sverige.

Nabil Ha*d*r? Är han med i något gäng eller? Har hört namnet förr...
Citera
2011-07-14, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Nabil Ha*d*r? Är han med i något gäng eller? Har hört namnet förr...

Nej han har många vänner och springpojkar, är nära Süyar dom brukade åka runt i sthlm och gbg en del.

Vart är värst i Uppsala, Stenhagen,Grämby eller Gottsunda? Vad jag har förståt är det många Kurder i Stenhagen, många araber i Gottsunda och grämby blandat.
Senast redigerad av Pintocosta 2011-07-14 kl. 03:33.
Citera
2011-07-14, 03:44
Medlem
Citat:
Nej han har många vänner och springpojkar, är nära Süyar dom brukade åka runt i sthlm och gbg en del.

Vart är värst i Uppsala, Stenhagen,Grämby eller Gottsunda? Vad jag har förståt är det många Kurder i Stenhagen, många araber i Gottsunda och grämby blandat.

Ingenstans är värst, det handlar om vem som är smartast.

De i gottsunda har inte lärt sig att hålla saker för sig själva och att bråka som män.
De i gränby har aldrig varit några highrollers. finns ett par tunga grabbar där .
Stenhagen har blivit mycket sämre än var det var i sin storhetstid i början av 2000 talet. När Namo och hans bror , shoresh, m.m började åka in eller flytta ut . Men det finns en hel del tunga grabbar i stenhagen som sköter saker tyst .

Gottsunda är bara stora till antalet, annars är de flesta råttor , töntar . Snackar för mycket om vad de gör för grejer .
Citera
2011-07-14, 03:50
Medlem
Citat:

Du måste antagligen mena Nabil M*tto eller Nabil S*ala.

Btw. N.Hs gadd på halsen är borta, sist jag såg honom så laserbehandlade han den och den som han har på skallen.

Det finns en till kurd libanes som heter M**ammed. Han kom ut för inte så länge sen. satt en ca 7 årig volta i Kumla. för Allmän fara eller va fan de nu är när man vill spränga sina svärföräldrars bil .
Citera
2011-07-14, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HizbollahMember
Ingenstans är värst, det handlar om vem som är smartast.

De i gottsunda har inte lärt sig att hålla saker för sig själva och att bråka som män.
De i gränby har aldrig varit några highrollers. finns ett par tunga grabbar där .
Stenhagen har blivit mycket sämre än var det var i sin storhetstid i början av 2000 talet. När Namo och hans bror , shoresh, m.m började åka in eller flytta ut . Men det finns en hel del tunga grabbar i stenhagen som sköter saker tyst .

Gottsunda är bara stora till antalet, annars är de flesta råttor , töntar . Snackar för mycket om vad de gör för grejer .

Jaså!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in