2010-10-01, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Trafficante
Våga sätta sin fot i Uppsala gör han.. när han ska besöka sin son.. men att gå runt på stan o visa upp sig tror jag inte han har bollar till den lilla dvärgnegern.
Vilka är det Geforey har jidder med i Uppsala? Och vem var det han hade snackat om i en avlyssnad lur?
Citera
2010-10-01, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Trafficante
Våga sätta sin fot i Uppsala gör han.. när han ska besöka sin son.. men att gå runt på stan o visa upp sig tror jag inte han har bollar till den lilla dvärgnegern.
Han vågar inte det nej
Citera
2010-10-02, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
Han vågar inte det nej

Varför vågar han inte det? Du verkar insatt, kan vara kul att veta.

Jag blir i och för sig inte förvånad, för dom där mupparna brukar inte vara joggers - dom är runners.
Citera
2010-10-15, 15:58
Medlem
zexxoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullike
Nån som vet vilka grabbar som är farligast i Uppsala nu för tiden??Finns det några kriminella i huvudtaget?? Har blivit ganska lugnt i denna stad. Verkar som ryktet som studentstad verkligen är bekräftat Tidigare hade vi ju Tex Gottsunda rudeboys men dom är spårlöst borta nu

haha Gottsunda rudeboys blev utklassade av så kallade "Sunnersta niceboys"
Citera
2010-11-03, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intresserad82
Grattis Uppsala till alla nya spännande människor som flyttar hit

fyfan... men drar ifrån staden när skolan slut! fyfan va skönt
Citera
2010-11-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjutton
Såg att nån skrev nånting om A**** från Pitchers, senast jag träffa han så väntade hans fru barn och allting rullade på och han verkade ha lagt sin gamla liv bakom sig.

Var det han som deltog i det fejkande gisslandramat för en 10 årsen här i Uppsala? Bodde där förut. Minns de rånade posten, sköt ute på gatan o drog till sig uppmärksamhet, civilpolis på cykel följde efter dom, de körde fort som fan i röd Ford Focus med neddragna rutor o hälften av pengar blåste ut på gatan. De drog till Ekeby i Uppsala o storma in i ena killens syrras lägenhet o fejkade ett gisslandrama när polisen med hela NI-styrkan stod utanför. Minns det var en prickskytt vid våran trädgård.
Vet att det var 4 killar, en chilenare, en irakier o jag tror 2 juggar lr turkar
Citera
2010-11-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorotensMage
Var det han som deltog i det fejkande gisslandramat för en 10 årsen här i Uppsala? Bodde där förut. Minns de rånade posten, sköt ute på gatan o drog till sig uppmärksamhet, civilpolis på cykel följde efter dom, de körde fort som fan i röd Ford Focus med neddragna rutor o hälften av pengar blåste ut på gatan. De drog till Ekeby i Uppsala o storma in i ena killens syrras lägenhet o fejkade ett gisslandrama när polisen med hela NI-styrkan stod utanför. Minns det var en prickskytt vid våran trädgård.
Vet att det var 4 killar, en chilenare, en irakier o jag tror 2 juggar lr turkar
Fanns inga pengar, dom kom bara över frimärken
Citera
2010-11-16, 04:43
Medlem
Lord-Igors avatar
Tycker den här tråden är lite konstig, har bott i Uppsala hela mitt liv och har aldrig varit med om att någon av dessa ni snackar om har varit ''farlig'' klart som fan att dessa människor är kapabla till att göra lite allt möjligt men det är många andra också i Uppsala utan att du behöver till höra ''OG, BMC, HA, X-team'' dessutom så håller X-team och bmc på dö ut i Uppsala.

så svar på TS fråga ingen är farlig i Uppsala så länge du inte håller dig lugn.
Citera
2010-12-01, 18:01
Medlem
BorisVians avatar
Yngre brorsan Sumonja är ju tillbaka i stan. Fast vete fan om man är farlig bara för att man varit med och gjort farliga saker.
Citera
2010-12-01, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorisVian
Yngre brorsan Sumonja är ju tillbaka i stan. Fast vete fan om man är farlig bara för att man varit med och gjort farliga saker.

Militärligan????

mvh.T
Citera
2010-12-02, 11:36
Medlem
BorisVians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
Militärligan????

mvh.T

korrekt.
Citera
2010-12-12, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord-Igor
Tycker den här tråden är lite konstig, har bott i Uppsala hela mitt liv och har aldrig varit med om att någon av dessa ni snackar om har varit ''farlig'' klart som fan att dessa människor är kapabla till att göra lite allt möjligt men det är många andra också i Uppsala utan att du behöver till höra ''OG, BMC, HA, X-team'' dessutom så håller X-team och bmc på dö ut i Uppsala.

så svar på TS fråga ingen är farlig i Uppsala så länge du inte håller dig lugn.

BMC och X-team har ju precis börjat fått fäste. Tycker jag ser nya fejjor med x-team tröjor var dag här i staden nu för tiden. Lite kul hur polisen så "diskret" spanar i ett visst industriområde vid deras lokal, verkligen inkognito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in