2007-03-08, 02:40
Medlem
Brunett, blondin på en så där 17-25år Storabröst, medellängd
Citera
2007-03-08, 02:58
Medlem
tOPOs avatar
mammor med stora bröst, de får gärna inte vara fula heller

Lilte hull skadar aldrig heller.
Citera
2007-03-08, 17:13
Medlem
littleAliens avatar
smärta och underkastelse..
Citera
2007-03-11, 00:13
Medlem
I Savants avatar
Våldtäkt och våld för det mesta. Brukar fantisera ihop olika scenarion nästan varje gång fast jag har en standard jag brukar använda när jag är lite trött. Jag tvingar en tjej suga av mig på toan för att senare övergå till knull bakifrån. Jag tar henne i gumpen och orsakar stor skada. Hon gråter och jag säger snuskiga saker till henne.
Citera
2007-03-11, 13:56
Medlem
berra12345s avatar
Tror jag tänder det mesta som finns att tända på, förutom hentai... har fortfarande inte förståt mig på det
Citera
2007-03-11, 19:14
Medlem
Evolution!s avatar
Själv går jag igång på 30-åriga blondiner med snygga arslen som kan knulla i röven och höra hur hon stönar hårt samtidigt som hon älskar att man gör det!
Citera
2007-03-11, 23:27
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Själv går jag igång på 30-åriga blondiner med snygga arslen som kan knulla i röven och höra hur hon stönar hårt samtidigt som hon älskar att man gör det!
Ja den fantasin är ju verkligen ovanlig...*not*. Har du ingen lite udda fantasi? Någon riktigt knäpp böjelse precis som oss andra?
Citera
2007-03-11, 23:34
Medlem
Heoreas avatar
Min hemligaste fantasi måste vara den när Rörmokar-micke i sin hårt åtsittande solblekta t-shirt drar fram sin överdimensionerade skiftnyckel och börjar sakta att skruva åt den runt min kraftigt pulserande lem, samtidigt som han sakta börjar föra den upp och ner i takt till mina stön.
Citera
2007-03-12, 01:24
Medlem
Nefuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heorea
Min hemligaste fantasi måste vara den när Rörmokar-micke i sin hårt åtsittande solblekta t-shirt drar fram sin överdimensionerade skiftnyckel och börjar sakta att skruva åt den runt min kraftigt pulserande lem, samtidigt som han sakta börjar föra den upp och ner i takt till mina stön.

DU också?

Citera
2007-03-12, 14:21
Medlem
Kojaks avatar
Avancerade rollspel, trekanter mm

Finns mycket som jag fantiserar om, vissa saker kan genomföras, vissa inte.
Citera
2007-03-13, 04:14
Medlem
Nirlakes avatar
Hårda och stora kukar, tack...

Skön och lugn avsugning, med efterföljning av hårt analsex, pisslekar (att ta det i munnen eller i ansiktet är välkommet), för att avslutas med en redig sats i munnen och runt läpparna, som sedan slickas av med tungan och fingrarna. Miljön ska helst vara ute i offentligheten. Mmmm.

Äcklas av Hentai, lesbiskt, pedofila och vårtiga kukfilmer.
Citera
2007-03-13, 08:02
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirlake
Skön och lugn avsugning, med efterföljning av hårt analsex, pisslekar (att ta det i munnen eller i ansiktet är välkommet), för att avslutas med en redig sats i munnen och runt läpparna, som sedan slickas av med tungan och fingrarna. Miljön ska helst vara ute i offentligheten. Mmmm.

Äcklas av Hentai, lesbiskt, pedofila och vårtiga kukfilmer.
Ojojoj. Du gör ingen dålig start på flashback inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in