2007-03-04, 20:35
Medlem
När jag kollade min tråd så fanns där 5 sidor och drygt 40 inlägg sen gick jag och käkade och när jag kom tillbaka för att läsa så hade över hälften av inläggen raderats, bara de 2 första sidorna med inlägg fanns kvar. Jag skrev ett inlägg och undrade vad som hänt men också detta raderades.
Vad är det som pågår??
2007-03-04, 20:45
Medlem
Ta det med moderatorerna i utrikes istället för här vetja
2007-03-04, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
När jag kollade min tråd så fanns där 5 sidor och drygt 40 inlägg sen gick jag och käkade och när jag kom tillbaka för att läsa så hade över hälften av inläggen raderats, bara de 2 första sidorna med inlägg fanns kvar. Jag skrev ett inlägg och undrade vad som hänt men också detta raderades.
Vad är det som pågår??
Det var säkert Carpe Diem som gick bärsärkagång på den. Han brukar göra så på en del trådar som är lite off topic.

Visserligen fanns det en del barnsliga inlägg av den där dåren islameurope som var i stort behov av att raderas, men del inlägg tycker jag faktiskt var off topic, och dessa raderades ändå.

Hur som helst, anser jag att oseriösa användare som Brobyggare, islameurope, osv, bör bannas istället för att radera sönder trådarna som de befinner sig i. Dessa borde åka ut genom KFK då det enda de gör är att springa runt och kalla mig bög och liknande för att jag kritiserar islam.
2007-03-04, 21:12
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jernskan
Ta det med moderatorerna i utrikes istället för här vetja
just så.

tråd låst

Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto