2007-03-01, 16:17
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
Vi snackar här om den skumma kollapsen av WTC 7-byggnaden...som inträffade ca 8 timmar efter Tvillingtornen...

Kan du inte berätta vad det är som egentligen antas vara konspiration här? Har BBC mörkat ngt? Var det BBC som gjorde det själva? Var det BBCs utsände Cia-agent som rapporterade?
Citera
2007-03-01, 16:18
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Vadå, det låter ju som skitbra rapportering?

Bättre att dom rapporterar 20 minuter innan än 20 minuter efter.

Men hur kunde de i förväg veta att byggnaden skulle kollapsa?

De berättade 20 minuter innan att den HADE kollapsat...
Citera
Medlem
roccosiffredis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Dom diskussionerna kan ju föras av folk som är så paranoida som du själv är. Det var ett svagt argument...
Precis, ett öppet diskussionsforum är INTE en särskilt bra källa till att styrka Mankans förvirrade påståenden.
Förresten, finns det inte en 9/11-tråd?
Citera
Medlem
aCeees avatar
Citat:

Läs min post.
Citera
2007-03-01, 16:19
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aCeee
Precis min åsikt, fattar inte varför du klagar?
Jag menar, om man har en hög byggnad flyger med ett boeing *** in i det. Så får man ju bara en tanke i huvudet.

Det var inget plan alls som flög in i WTC 7-byggnaden...

Är du helt borta, eller spelar du bara?
Citera
2007-03-01, 16:20
Medlem
roccosiffredis avatar
Citat:

BBC kanske hade en spågumma på redaktionen, du tror väl på sånt Mankan?
Citera
2007-03-01, 16:20
Medlem
Vilsens avatar
Citat:

På en hemsida som jag tror var en du länkade till så står det att tiden på bandet inte kan verifieras, kan man inte göra det så finns det inget bevis.

edit: det där med 8 timmar tror jag inte stämmer, kan du kolla upp det igen och visa en källa för jag tror inte det stämmer.
Citera
2007-03-01, 16:21
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roccosiffredi
Precis, ett öppet diskussionsforum är INTE en särskilt bra källa till att styrka Mankans förvirrade påståenden.
Förresten, finns det inte en 9/11-tråd?

Denna sensationella nyhet tål att föras fram i dagsljuset här på detta delfora också...
Citera
2007-03-01, 16:21
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen
På en hemsida som jag tror var en du länkade till så står det att tiden på bandet inte kan verifieras, kan man inte göra det så finns det inget bevis.

Jodå. Mankan är beviset. Han har övertygat oss alla om att judarna bombade Usa med hjälp av arabiska dissidenter...
Citera
2007-03-01, 16:23
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen

edit: det där med 8 timmar tror jag inte stämmer, kan du kolla upp det igen och visa en källa för jag tror inte det stämmer.

Du ser ju själv med egna ögon att WTC 7 fortfarande står upprätt när de kommer med nyheten...

Det spelar väl ingen roll om de sa det 1 minut eller 20 minuter innan, bara det att de sa det INNAN avgör ju det hela...

WTC 7 föll omkring kl. 17.20 den 11 september, det är bara att Googla, så hittar du dessa uppgifter...
Citera
2007-03-01, 16:26
Medlem
Vilsens avatar
Citat:
Du ser ju själv med egna ögon att WTC 7 fortfarande står upprätt när de kommer med nyheten...

Det spelar väl ingen roll om de sa det 1 minut eller 20 minuter innan, bara det att de sa det INNAN det hände...

WTC 7 föll omkring kl. 17.20 den 11 september, det är bara att Googla, så hittar du dessa uppgifter...

Jag såg en grå rektangel och en pil som pekade på den.
Jag har aldrig varit i NY och har ingen aning om hur det ser ut där reportern står.
Har inte orkat få ner filmen än så jag vill inte säga mer än så. jag tycker du har lite för lite att komma med hittills
Citera
2007-03-01, 16:26
Medlem
crisscrosss avatar
Eh...det här måste ju slå något slags rekord. Varför i hela friden skulle BBC vara informerade i förväg? Menar du att den här konspirationen består av inte bara USA utan även av ett brittiskt tv-bolag?
Du tror alltså att för att en reporter hade fått felaktiga uppgifter så ser du en konspiration i det hela? Herregud...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in