Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-02-28, 21:23
Medlem
noremlacs avatar
Har ett skumt problem, högerklick (och de associerade funktionerna) "försvinner" ibland för mig. Det kommer alltså inte upp nån meny när jag högerklickar. Händer bara ibland, och klicket är borta nån timme, sen är det plötsligt tillbaka igen?
Gäller i stort sett alla program jag använder, kan ibland fungera i ett program för att i nästa strejka totalt.
Nån som har en aning vad det kan bero på?
Citera
2007-02-28, 21:33
Medlem
FreedomOfSpeechs avatar
En vild gissning ; glapp i musen?

Annars gå; Start > Kontrollpanelen > Maskinvaror > Mus; du kanske kan hitta något där..
Citera
2007-02-28, 22:06
Moderator
MondoBizarros avatar
Tyvärr ingen hjälp att komma med mer än att jag känner till problemet, har hänt några gånger.
Det har löst sig genom att boota om och den bästa gissning jag har att komma med är musdrivrutinerna.
Nu var det länge sen det hände så jag hoppas jag slipper det i fortsättningen!
Citera
2007-02-28, 22:13
Medlem
noremlacs avatar
Tackar för svaren, ska testa en ominstallation av drivrutinerna.
Citera
2007-02-28, 22:20
Awaiting Email Confirmation
Jag har haft problem på senaste med att utforskaren hänger sig när jag högerklickar. Mycket irriterande. Har ominstallerat Win XP nu, men det hände igen. Känns inte som att detta skulle bero på drivrutiner i mitt fall.
Citera
2007-03-01, 01:25
Medlem
askers avatar
Ibland händer det att det ligger en meny och väntar på att användaren ska välja ett alternativ BAKOM startmenyn, en meny som kanske dykt upp när man råkat högerklicka på någon av ikonerna i trayen. Nästa gång detta händer, dölj startmenyn och se om du hittar något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in