Resultat: Vilken Energidryck är din favorit?
Monster
16,24%
327 röster
Red Bull
28,02%
564 röster
Full Strike
0,35%
7 röster
V - afternoon wake-up call
2,93%
59 röster
Hustler
2,58%
52 röster
Shark
2,14%
43 röster
Lidl miXXed up
2,63%
53 röster
Powerking
11,53%
232 röster
Magic
0,99%
20 röster
R20+
0,45%
9 röster
Euroshoppers
4,32%
87 röster
Franks
5,51%
111 röster
Battery
2,24%
45 röster
Dark Dog
1,29%
26 röster
Pripps Energy
0,94%
19 röster
Burn
10,73%
216 röster
Någon annan
7,10%
143 röster
2012-03-21, 02:31
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViciousDeliciouz
Andra är definitivt den nya blåa Burn..

Ny blå Burn? ....den har jag missat.. Kommer mycket på energidryckshållet då de verka va en marknad många vill slå sig in på men jag tycker mig notera de flesta som dyker upp, men någon blå Burn har jag inte sett ännu. Visserligen tycker jag Coca-Colas svar i energidryckskampen (alltså Burn) är ett skämt och har kanske därför inte kollat efter den.

Men jag ska lätt hålla ögonen öppna nästa gång jag hamnar på CityGross eller nån butik som har allt.

En fråga:
Någon som vet om Lidl har kvar sin miXXed up energidryck fortfarande? Jävligt längesedan jag var på Lidl nu...
Senast redigerad av Arbetarbroder 2012-03-21 kl. 02:33.
Citera
2012-03-30, 19:31
Medlem
SilverPressens avatar
Franks utan tvekan, riktigt god smak. slår alla andra energidrycker jag smakat. Afternoon wake up call är god också,
Undrar hur många av rösterna på redbull som är genuina, och inte pga grupptruyck och marknadsföring. Varför är redbull godare än franks? kan någon svara på det
Citera
2012-03-30, 19:57
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverPressen
Franks utan tvekan, riktigt god smak. slår alla andra energidrycker jag smakat. Afternoon wake up call är god också,
Undrar hur många av rösterna på redbull som är genuina, och inte pga grupptruyck och marknadsföring. Varför är redbull godare än franks? kan någon svara på det
Den godaste jag har druckit är Mountain Dew Energy!
Har inte druckit varken Frank eller Burn så man får väl ta och testa dessa då de verkar vara populära bland folket här!
Citera
2012-03-31, 15:13
Medlem
hedinos avatar
Måste säga att jag testat minst 20 olika sorter dom senaste åren , men ingen har fastnat så mycket som Frank's Energy . Extremt god och sur , rekommenderas starkt

+ Billig , 500ml - 10kr ~ = Happy face ,
Citera
2012-03-31, 19:29
Medlem
NoTruces avatar
Var får man tag på den där Franks som alla vurmar så entusiastiskt för?
Citera
2012-04-06, 01:43
Medlem
Skewaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Var får man tag på den där Franks som alla vurmar så entusiastiskt för?

Pröva Ica Maxi. Jag har för mig jag har hittat Franks där förut.
Citera
2012-04-06, 01:51
Medlem
Kickexs avatar
...Powerade....?
Citera
2012-04-06, 21:35
Medlem
mezooo1990s avatar
Jag har provat Hustler och tycker att den smakar bra och ger bra effekt i hjärnan!
X-ray smakar lite sämre och gör inte jobbet!
Citera
2012-04-07, 15:04
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skewaard

Tack för tipset. Ska hålla utkik nästa gång jag är där.
Citera
2012-05-26, 19:55
Medlem
Mums

Måste ge V: Afternoon wake up call första plats för den otroligt uppiggande effekten (guarana mix) och smaken slår fan allt, efter den kommer klart Franks (Innehåller dock rätt mycket cancerbildande ämnen har jag för mig, men det gör väl allt ändå..)

Tredje platsen måste jag nog ge till Cocaine för den otroliga kicken (samma företag säljer även uppiggande i pillerform och nån flaska). Rätt säker på att de blev bannade i Sverige pg.a att den var för kraftfull

Edit: V är SJUKT underskattat förresten
Senast redigerad av T.M.C 2012-05-26 kl. 19:57. Anledning: Glömde
Citera
2012-05-26, 20:03
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.M.C
Måste ge V: Afternoon wake up call första plats för den otroligt uppiggande effekten (guarana mix) och smaken slår fan allt, efter den kommer klart Franks (Innehåller dock rätt mycket cancerbildande ämnen har jag för mig, men det gör väl allt ändå..)

Tredje platsen måste jag nog ge till Cocaine för den otroliga kicken (samma företag säljer även uppiggande i pillerform och nån flaska). Rätt säker på att de blev bannade i Sverige pg.a att den var för kraftfull

Edit: V är SJUKT underskattat förresten

Åh, en V-konnässör på min ära! Kul att höra att även andra uppskattar denna trevliga dryck. Jag brukar göra det till en ritual när jag är i stan att smita in på närmaste Pressbyrån och inhandla mig en burk som jag sedan avnjuter i tunnelbanan. Den har en speciell smak och även en sträv och skön textur. Sen sticker den gröna färgen ut lite också.

Sitter nu och smuttar på en X.RAY energy drink. Den är faktiskt helt okej för att vara ett av lågprisalternativen (typ 17.90:- för ett fyrpack på ICA). Smäller i alla fall Euroshopper på fingrarna.
Citera
2012-05-26, 20:14
Medlem
Imponerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skewaard

Ej säker, men finns inte Franks enbart på COOP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in