2007-07-22, 22:50
Medlem
Glada Taskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrig
Blev lite rädd för underrubriken:
A video of fistingprofessional Tobias Nilsson showing of with his snusdosa. Just look at that mighty hand!

Scaaary

hahahahahah
Citera
2007-07-25, 21:41
Medlem
nej asså den är inte snabbspolad, det skulle bara va lågt o ljuga om en sån sak, men man behöver inga speciall anlag, jag hade problem i början men man lär sig snabbt om man tränar.. de e tidsfördriv bara..
Citera
2007-07-26, 02:15
Medlem
NiitruXs avatar
bara träna å träna å träna.

Är nog ungefär som att snurra på en penna fast lite klumpigare.

Höll på att snurra med pennan när jag gick i 9an, en polare kunde de rätt bra å tyckte de var rätt fränt.

Höll på rätt så länge innan jag kunde de bra. Dock blev några lärare rätt irriterad när man tappade pennan på golvet hela tiden

Börja med att snurra den mellan 2 eller 3 finger, lillfingret tycker jag själv är svårast.
Citera
2007-07-26, 13:19
Medlem
Karlzzons avatar
sitter i skolan och snurrar bara när det är tråkigt =) funkar skit bra nu
Citera
2007-07-26, 15:45
Medlem
Fan det är omöjligt för mig kan göra det med en liten 5krona eller en penna men inte med min snus dosa den är bara för klumpigt
Citera
2007-07-26, 16:17
Medlem
Zairas avatar
påminner lite om zippo tändar tricken

http://www.youtube.com/watch?v=g_l-mUKIucQ

http://www.youtube.com/watch?v=KVI73n5EsEw
Citera
2007-07-29, 20:24
Medlem
Perfekt sysselsättning på jobbet när man får massa tråkiga telefonsamtal, då är det bara börja snurra....
Citera
2007-07-29, 21:50
Medlem
Sobbes avatar
Har börjat tränat smått i en vecka men tappar den fortfarande hela tiden
Citera
2007-07-29, 22:03
Medlem
Det är inte en omöjlighet att filmen är snabbspolad, men det är inte heller särskilt stor sannolikhet att någon inte kan göra det där jävligt fort.

Det ser dessutom ut som ett sk. chip trick fast där använder man pokerchips istället för snusdosor.

http://www.youtube.com/watch?v=IJZ-ee-1o2g
Citera
2007-08-01, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbehej
nej asså den är inte snabbspolad, det skulle bara va lågt o ljuga om en sån sak, men man behöver inga speciall anlag, jag hade problem i början men man lär sig snabbt om man tränar.. de e tidsfördriv bara..

Du kan inte skriva med stor bokstav, du är antagligen minderårig(dvs gör att du inte är välkommen här eller kunde läsa att det va åldersgräns) Vad får dig att tro att vi/iaf jag ska lita på dig? Sovidare din webcam inte tar 5bilder i sekunden kommer jag tro att den är snabbspolad. Sen vet jag ju inte ens om du är den personen du utger dig för att vara..
Citera
2012-07-10, 15:28
Medlem
karnstans avatar
Sitter uttråkad på jobbet och googlar snustricks och snubblar över den här tråden. Jag trodde att jag var ensam om att snurra skiten ur mina snusdosor dag ut och dag in, men tydligen finns det fler som pysslar med det där ute. Är det någon som har några feta trix?

Min standardgrej är att hålla dosan mellan tumme och pekfinger för att sedan snurra den ner till lillfingret, då den gör ett litet hopp och hålls mellan ringfinger och tumme. Då använder jag pekfingret för att rotera den på andra ledden och ta emot den på samma ställe igen, för att sedan svänga den några varv runt pekfingret och så om igen. Jag hör själv hur oklart det låter, ska göra en liten video ikväll.

Jag tror f.ö. inte att videon är snabbspolad, jag kan göra det bra mycket snabbare än sådär.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in