Citat:
Ursprungligen postat av StoraOrmen
En fråga till er som har lite mer erfarenhet av sub; Jag har tagit en hel del sub genom åren, men har på senare dagar börjat bry mig mer om hur bränd jag ger sken av att vara. Jag brukar ta en fjärdis IV vid de tillfällen då jag tar sub, det resulterar i att jag ser stört bränd ut på ögonen i upp till 24+ timmar efter intag, ett tränat öga ser att jag tagit något i säkert 48 timmar efter intag. Någon som känner igen sig eller har några allmänna tips för att slippa se så skev ut?
Ta nezerlin i ögonen (ofarligt) så får du vita ögonvitor, jag fick/får rätt glansig och röda ögon av opiater, inte så snyggt. Men aldrig har någon påpekat det.
Det finns ju många preparat man kan köpa utanlands som tar bort rödheten en hel dag, och man ser skärpt ut! (ironiskt nog) /ClearEyes är orginalet, men generika finns.
Brukar alltid säga till mina föräldrar att köpa såna i USA då de åker varje år, då vi har släkt där.
Men Nezerlin fungerar också bra, det handlar om att dra ihop blodkärlen bara. Men använd inte varje dag, sägs det.