2007-11-01, 08:39
  #361
Medlem
rauldukes avatar
I början tog jag extremt lite sub och fick jätterus, sen tog jag mer o mer, fast med en oerhört liten förändring.. på så sätt har jag haft särkert ca. 50 rus/tablett... Bra tips om man börjar :-)

(edit: Vill tillägga att det var inte det extremaste rusen på slutet, men till en början, jag fyllde på med lite hela tiden... fast de gånger man ville ha riktiga rus tog jag ofta 5ggr så stor än de jag tog för att orka jobba osv.)
Citera
2007-11-01, 17:20
  #362
Medlem
slaeshs avatar
är det normalt att ha toleransen kvar efter typ 3 veckors uppehåll från sub utan några andra opiater?
Citera
2007-11-01, 17:24
  #363
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slaesh
är det normalt att ha toleransen kvar efter typ 3 veckors uppehåll från sub utan några andra opiater?
vettifan men det är ju individuellt
Citera
2007-11-01, 17:49
  #364
Medlem
slaeshs avatar
ok, har hållt uppe ca 3 veckor mellan gångerna nu på senaste men toleransen är fortfarande hög.. :/
är temgesic lika dyrt överallt?
Citera
2007-11-02, 01:53
  #365
Medlem
Kowalskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaesh
är det normalt att ha toleransen kvar efter typ 3 veckors uppehåll från sub utan några andra opiater?
dunno, men jag har vart opioidfri i flera veckor.. får ändå ingen skjuts på sub.. kanske är jag immun? Trammen jag tog nyss bet rätt bra
Citera
2007-11-03, 19:03
  #366
Bannlyst
Så nu har ja provat sub.. vilken JÄVLA skit.. hade hört att det var heroin/morfinliknande rus.. jag har tagit morfin o det var itne i närheten! Liknade stark tramadol i ruset.. o så mådde man jävligt illa.. fuckingshitdamn
Citera
2007-11-03, 19:06
  #367
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Så nu har ja provat sub.. vilken JÄVLA skit.. hade hört att det var heroin/morfinliknande rus.. jag har tagit morfin o det var itne i närheten! Liknade stark tramadol i ruset.. o så mådde man jävligt illa.. fuckingshitdamn
hahaha.. Bara du som inte pallar trycket .. Släng i dig 4mg och lär dig att inte må illa så ska du få se :P
Citera
2007-11-03, 19:17
  #368
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinkape
hahaha.. Bara du som inte pallar trycket .. Släng i dig 4mg och lär dig att inte må illa så ska du få se :P
Ja tog fan 2mg först o fyllde på med 2 till senare mådde väl som ja gjorde på tramadol FÖRSTA gången ja provade det.. dvs ganska bra.. men långt ifrån den där däckade allt i världen är bra känslan man får på morfin tex.. o så mådde ja som sagt var så sjukt illa att det inte skulle gått o "lära" sig o inte må så
Citera
2007-11-03, 20:17
  #369
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Ja tog fan 2mg först o fyllde på med 2 till senare mådde väl som ja gjorde på tramadol FÖRSTA gången ja provade det.. dvs ganska bra.. men långt ifrån den där däckade allt i världen är bra känslan man får på morfin tex.. o så mådde ja som sagt var så sjukt illa att det inte skulle gått o "lära" sig o inte må så

Du mådde illa för att du inte är van vid 'subutex'. Sub är en av dem opioider man Lär sig att tycka om, inget man tar och blir gosig på som tex Tramadol. Tog du 2mg som startdos och sedan 2mg som påfyllningsdos första gången så får du fan skylla digsjälv.
Och vad jag menade med Lär dig att inte må illa är att du ska ta subutex låga doser några gånger tills du kommit över illamåendet. Sedan kan du bre på med 4mg doser och njuta. Ungefär som om du hade käkat 20 lappar lsd på debuten, inte fan hade du mått bra. Däremot om du är en van trippare så kan du slänga i dig 20 lappar och få en dundertripp..
Förstår du konceptet min gode herre?
Citera
2007-11-03, 22:12
  #370
Bannlyst
Är det bättre att röka subutexet än att ta det nasalt?
Citera
2007-11-03, 22:21
  #371
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 021/Whizzcomp
Är det bättre att röka subutexet än att ta det nasalt?
Slår på snabbare, men går ur fort som fan. Så nej om du inte har obegränsat..
Citera
2007-11-04, 02:17
  #372
Medlem
overthrows avatar
Nu är det så att jag under kvällen har snortat 3 mg Suboxone och nu börjar ruset avta. Det är andra gången jag prövar denna drog och har ingen tidigare erfarenhet av opioider förutom ett par kvällar på Tramadol med maxdosen på 500 mg. Nu råkar det vara så att jag har 250 mg Tramadol hemma. Tror ni att jag kan bli berusad av detta utan någon större risk för min hälsa? Min vikt är ca 100 kg.

Uppskattar verkligen svar.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in